audi a2 mx man te koop
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Echt jammer, jij bent toch ook iemand hier van het eerste uur. De auto heeft heel veel optie,s zoals open sky, navigatie en mistlampen, alleen de belangrijkste mis ik : de airco. Ik hoop voor jou niet, dat aspirant kopers zich daardoor laten afschrikken. Veel succes met je huis.
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hoi Thijs,
Jammer dat je de a2 moet verkopen!
Maar je schreef; t moet goedkoper. Is de a2 niet goedkoop genoeg :?: Voor een diesel vind ik de vaste lasten best laag & zeker met de luxe die je ervoor krijgt.
Tis dat je a2 geen airco heeft, anders had ik zeker interesse! Is een mooi exemplaar! Kan je niet inruilen alsj een andere auto koopt?
Suc6 metd verkoop, Joris1980
Jammer dat je de a2 moet verkopen!
Maar je schreef; t moet goedkoper. Is de a2 niet goedkoop genoeg :?: Voor een diesel vind ik de vaste lasten best laag & zeker met de luxe die je ervoor krijgt.
Tis dat je a2 geen airco heeft, anders had ik zeker interesse! Is een mooi exemplaar! Kan je niet inruilen alsj een andere auto koopt?
Suc6 metd verkoop, Joris1980
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
auto is verkocht, met nog een vervelend staartje, NAP klopte niet dus hij had nog even 'n extra 50.000 km gelopen. best jammer.
De A2 is idd goedkoop, maar mijn kilometers gaan een stuk minder worden dus dan word het steeds minder interessant.
De A2 is idd goedkoop, maar mijn kilometers gaan een stuk minder worden dus dan word het steeds minder interessant.