Mijn A2 in de verkoop
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Goed onderhouden Audi A2 met Airco / Schuifdak / Cruise Control / NAP
Audi A2 1.4 16v Exclusive
Brandstof: Benzine
Kleur: Pijnboom groen metallic
Vermogen: 55 kW (75 pk)
APK: April 2013
Kilometerstand: 157.538 km NAP
Behalve de basis opties en accessoires heeft hij tevens:
Cruise Control
Panoramadak (Nieuw)
Radio/CD/USB/iPod (Pioneer)
De staat van onderhoud is meer dan uitstekend, er is nooit bespaard of wat dan ook. Het panorama-dak is in 2011 binnen de garantieperiode volledig vervangen i.v.m. een mechanisch defect dat Audi zelf erkend. De volledige onderhoudshistorie aanwezig. Het onderhoud in 2011 is allemaal gebeurd binnen de BOVAG garantie periode van de Audi dealer van Udenhout in Den Bosch.
Onderhoud 2011:
Distributieriem + waterpomp (129.572km)
Remschijven + remblokken vervangen
Longlife Service beurt
Panoramadak volledig vernieuwd bij dealer.
Onderhoud 2012:
Nieuwe banden (Dunlop Streetresponse)
APK (april 2013)
Kleine beurt (juni 2012)
De reden van verkoop is i.v.m. beëindiging relatie, waardoor de auto niet langer noodzakelijk is.
Voor info kunt u altijd bellen of e-mailen!
Vraagprijs: €5950
http://link.marktplaats.nl/568106105
Audi A2 1.4 16v Exclusive
Brandstof: Benzine
Kleur: Pijnboom groen metallic
Vermogen: 55 kW (75 pk)
APK: April 2013
Kilometerstand: 157.538 km NAP
Behalve de basis opties en accessoires heeft hij tevens:
Cruise Control
Panoramadak (Nieuw)
Radio/CD/USB/iPod (Pioneer)
De staat van onderhoud is meer dan uitstekend, er is nooit bespaard of wat dan ook. Het panorama-dak is in 2011 binnen de garantieperiode volledig vervangen i.v.m. een mechanisch defect dat Audi zelf erkend. De volledige onderhoudshistorie aanwezig. Het onderhoud in 2011 is allemaal gebeurd binnen de BOVAG garantie periode van de Audi dealer van Udenhout in Den Bosch.
Onderhoud 2011:
Distributieriem + waterpomp (129.572km)
Remschijven + remblokken vervangen
Longlife Service beurt
Panoramadak volledig vernieuwd bij dealer.
Onderhoud 2012:
Nieuwe banden (Dunlop Streetresponse)
APK (april 2013)
Kleine beurt (juni 2012)
De reden van verkoop is i.v.m. beëindiging relatie, waardoor de auto niet langer noodzakelijk is.
Voor info kunt u altijd bellen of e-mailen!
Vraagprijs: €5950
http://link.marktplaats.nl/568106105
[quote="j.hoeben1"]Wegens beëindiging van de relatie Maurise! Dat is ook zwaar klote. Sterkte ermee.
Sjors[/quote]
Yup is allemaal erg vervelend, maar al wel een behoorlijke tijd achter de rug.
Hij gaat er nu pas uit omdat ik er geen afstand van kon doen, ondanks het feit dat hij eigenlijk overbodig is geworden
Sjors[/quote]
Yup is allemaal erg vervelend, maar al wel een behoorlijke tijd achter de rug.
Hij gaat er nu pas uit omdat ik er geen afstand van kon doen, ondanks het feit dat hij eigenlijk overbodig is geworden

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Goede advertentie, en ik hoop,dat je de gevraagde prijs er voor krijgt. Ik denk, dat deze wel "marktconform" is.Alleen zitten we nog steeds met het probleem, dat veel aspirant kopers nu hun hand op de beurs houden.
Je zult, denk ik, wat geduld moeten hebben.
Je zult, denk ik, wat geduld moeten hebben.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik denk ook dat hij marktconform is, mits je nog wat wilt onderhandelen. persoonlijk vindt ik de kleur minder. Er staat er 1 op Mp in Dreischor, deze zou momenteel mijn voorkeur krijgen, heeft een berg meer optie,s en heeel weinig km, dealer onderhouden, alleen effe naar Rinner rijden, want het OSS van betrefende A2 loopt niet soepel. Succes met de verkoop.
Ik zag die ene in Dreischor ook al staan, maar zo'n kilometerstand valt prijstechnisch gewoon niet tegenop te concurreren.
Ik heb verder als absolute bodemprijs €5000-€5250 in gedachten, afhankelijk van hoe lang het nog gaat duren. Maar dan kan ik op internet nooit onder de €5750 gaan zitten qua vraagprijs lijkt me?
En ik zou erg graag naar de meeting toekomen op zaterdag. Probleem is alleen dat ik aan het afstuderen ben en dat al mijn tijd opslokt. Toch zou het zomaar kunnen dat ik de auto in spring! Haha maar komen daar ook mensen zonder A2 op af?
Ik heb verder als absolute bodemprijs €5000-€5250 in gedachten, afhankelijk van hoe lang het nog gaat duren. Maar dan kan ik op internet nooit onder de €5750 gaan zitten qua vraagprijs lijkt me?
En ik zou erg graag naar de meeting toekomen op zaterdag. Probleem is alleen dat ik aan het afstuderen ben en dat al mijn tijd opslokt. Toch zou het zomaar kunnen dat ik de auto in spring! Haha maar komen daar ook mensen zonder A2 op af?
[quote="MvdD"]
En ik zou erg graag naar de meeting toekomen op zaterdag. Probleem is alleen dat ik aan het afstuderen ben en dat al mijn tijd opslokt. Toch zou het zomaar kunnen dat ik de auto in spring! Haha maar komen daar ook mensen zonder A2 op af?[/quote]
Altijd welkom, lijkt me. Zeker als je je A2 meeneemt. Kun je er een bordje "TE KOOP" op zetten. :idea:
En ik zou erg graag naar de meeting toekomen op zaterdag. Probleem is alleen dat ik aan het afstuderen ben en dat al mijn tijd opslokt. Toch zou het zomaar kunnen dat ik de auto in spring! Haha maar komen daar ook mensen zonder A2 op af?[/quote]
Altijd welkom, lijkt me. Zeker als je je A2 meeneemt. Kun je er een bordje "TE KOOP" op zetten. :idea: