Hoi,
Ik heb een vraag?
Hebben meerdere mensen last bij het starten van de motor dat er een rauw geluid klinkt.
Gr.Arjan
Rauw geluid bij het starten
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hallo, ook ik heb hier last van, de startmotor blijft bij een koude motor heel eventjes hangen, ik rij met dit euvel al bijna 3 jaar rond. Is trouwens een veel voorkomend probleem, heb er al veel over gelezen op de duitse site. Gr eric
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hoi Arjan,
Kan het niet zijn dat je het "tikken" van de klepstoters hoort ? Dit gaat nadat de motor even heeft gelopen en wat op temperatuur komt vanzelf weg.
Is ook een beetje afhankleijk van de conditie van je motor en de soort (m.n. de viscositeit) van de olie die je erin hebt zitten.
Theo
Kan het niet zijn dat je het "tikken" van de klepstoters hoort ? Dit gaat nadat de motor even heeft gelopen en wat op temperatuur komt vanzelf weg.
Is ook een beetje afhankleijk van de conditie van je motor en de soort (m.n. de viscositeit) van de olie die je erin hebt zitten.
Theo
Hoi,
Gister nog even bij mijn garage geweest en het probleem nog een keer voorgelegd.
En zij zijden ook het ligt aan de startmotor.
Ik rij er dus ook al bijna 2 jaar mee rond.Het is vooral bij een koudestart.
Dus een nieuwe startmotor of het zo laten, en volgens de garage kan het geen kwaat.
Gr.Arjan
Gister nog even bij mijn garage geweest en het probleem nog een keer voorgelegd.
En zij zijden ook het ligt aan de startmotor.
Ik rij er dus ook al bijna 2 jaar mee rond.Het is vooral bij een koudestart.
Dus een nieuwe startmotor of het zo laten, en volgens de garage kan het geen kwaat.
Gr.Arjan