Achterbank wil niet in bovenste vergrendeling

Discussie over het interieur van de A2
Plaats reactie
kodjo

06 okt 2012, 20:42 0 x

Ik heb mijn 1 deel van de achterbank naar beneden geklapt. De vergrendel-knop bleef daarbij niet uit staan. Nu wil ik de bank weer omhoog klappen maar ik krijg hem niet in de bovenste vergrendeling. Hij bost tegen de staalplaat waar de vergrendeling in moet schieten. De pen die dat doet zit dus vast in de stoel. De knop wil niet meer uitgetrokken worden....

:evil:

Wat nu?
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

06 okt 2012, 20:56 0 x

Volg dit draadje eens:

stoel-achter-kan-niet-meer-terug-t1554-10.html
Hopelijk lukt het met deze aanwijzingen.

Er schijnen al meer A2 bezitters ruzie te hebben gehad met de achterbank .... :x
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
kodjo

06 okt 2012, 22:00 0 x

Dat er meer ruizie met de achterbank hadden is mijn ook opgevallen. Zelf ook al de nodige problemen gehad. Mijn huidige probleem nog niet :cry: De oplossingen komen er allemaal op neer dat je gewoon een hoop moet klooien en/of kracht gebruiken. Ik zal eens op de stoel gaan zitten en als dat de oplossing niet is ga ik erop springen :mrgreen:
Audi_gekkie

07 okt 2012, 01:43 0 x

[quote="kodjo"]Dat er meer ruizie met de achterbank hadden is mijn ook opgevallen. Zelf ook al de nodige problemen gehad. Mijn huidige probleem nog niet :cry: De oplossingen komen er allemaal op neer dat je gewoon een hoop moet klooien en/of kracht gebruiken. Ik zal eens op de stoel gaan zitten en als dat de oplossing niet is ga ik erop springen :mrgreen:[/quote]

Als je gaat springen krijg je een ander probleem.
Hoofdpijn en een deuk in het dak. :mrgreen:
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

08 okt 2012, 10:31 0 x

[quote="Audi-gekkie"][quote="kodjo"]Dat er meer ruizie met de achterbank hadden is mijn ook opgevallen. Zelf ook al de nodige problemen gehad. Mijn huidige probleem nog niet :cry: De oplossingen komen er allemaal op neer dat je gewoon een hoop moet klooien en/of kracht gebruiken. Ik zal eens op de stoel gaan zitten en als dat de oplossing niet is ga ik erop springen :mrgreen:[/quote]

Als je gaat springen krijg je een ander probleem.
Hoofdpijn en een deuk in het dak. :mrgreen:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie