Jaartreffen Duitse A2 club 28Juni-30 Juni 2013

Meetings en Evenementen
Plaats reactie
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

26 nov 2012, 21:16 0 x

Van vrijdag 28 Juni t/m zondag 30 Juni 2013 vindt het 10e Jahrestreffen van de Duitse A2 club plaats

Elk jaar vindt dit grootste Duitse A2 treffen plaats in een ander deel van het land. Ditmaal in de deelstaat NRW, wat grenst aan ons land. Eén van de organisatoren heeft mij benaderd om dit hier op het forum te vermelden.

Ditmaal vindt het plaats in Wachtendonk, ik denk zo,n 5km over de grensovergang A67 bij Venlo (2e afrit)
De afstand zal voor de meesten net zover zijn als onze meeting afgelopen Juni in Reuver

http://www.blauelagune.de

Zoals jullie zien is dit in tegenstelling tot onze meeting een heel weekend.
Er is een locatie gevonden waarbij ook overnacht kan worden, dit kan in Blokhutten, Stacaravans of in tenten.

De organisatie heeft geregeld dat zowel de hutten alsmede de stacaravans vrij worden gehouden om te boeken voor dit weekend tot 10 December. Jullie kunnen dit zelf doen op maandag of vrijdag rechtstreeks bij Bluelagune.
De blokhutten zijn bestemd voor groepen. Wellicht zijn er onder ons personen die alleen willen gaan zonder partner. Een mogelijkheid zou dan zijn om wellicht 1 blokhut voor de Nederlandse A2 club te boeken.

Mochten er liefhebbers zijn voor een hotel, deze zijn er ook op zo,n 8km afstand.
Het programma is momenteel nog niet bekend, vaak is het vrijdags verzameldag/ kennismaking, zaterdag een uitstapje en s, avonds gezamenlijk eten, zondags ook een klein uitstapje en s,middags de jaarvergadering van de club, waarna er afscheid van elkaar wordt genomen.

Zijn er vragen of onduidelijkheden, stel ze. Mocht ik hetzelf niet weten, stel ik ze aan Boml, zij was ook in Reuver aanwezig met haar prachtige blauwe A2. ik stel voor een lijst te maken met personen die naar het Jahrestreffen willen.

Gr Eric

1. Chipsoer, 2 personen gehele weekend.
chipsoer
Audi A2 clublid

02 apr 2013, 14:18 0 x

Helemaal niemand interesse ? Ook niet voor 1 dag ? Het programma is bekend, het staat al op het Duitse forum, ik zal het morgen hier, globaal vertaald neerzetten.
Pet

03 apr 2013, 00:51 0 x

Wolvend mij is er echt weinig intresse
chipsoer
Audi A2 clublid

03 apr 2013, 01:36 0 x

Nee, snap het ook niet echt !! er is hier een "threat" , wie heb ik gespot. Blij dat ze één A2 zien, nu kunnen ze er een hele bende zien, en dan lees je niets.
Audi_gekkie

03 apr 2013, 02:19 0 x

[quote="chipsoer"]Van vrijdag 28 Juni t/m zondag 30 Juni 2013 vindt het 10e Jahrestreffen van de Duitse A2 club plaats
http://www.blauelagune.de[/quote]

Nee sorry ik ben niet zo'n meeting bezoeker.
Trouwens een een gave site!
chipsoer
Audi A2 clublid

12 apr 2013, 12:26 0 x

Een weekje later dan gepland, maar hier dan toch voor de liefhebber, het programma:

Start van het treffen vanaf ca. 13.30 uur in Wuppertal bij de zweefbaan, halte Vohwinkel op de grote parkeerplaats P+R. De zweefbaan is een aparte manier van openbaar vervoer en komt slechts op enkele plaatsen ter wereld voor o.a in Wuppertal, voor deze manier van openbaar vervoer is gekozen vanwege de grote hoogteverschillen, in en rond Wuppertal.
Om 15.00 uur is er een rondrit met een klassieke wagon van de zweefbaan. (kaiserwagen)
Aansluitend tegen 16.30uur gaan we met zijn allen naar de Blue Lagoon, waar we rond 17.30-18.00 aanwezig zijn. Daar wordt dan ingecheckt waarna de rest van de avond naar eigen inzicht is.

Zaterdag 29.Juni
s,morgens ontbijt, waarna er rond 10.00uur vertrokken wordt naar Zeche zollverein in Essen, dit is een kultureel erfgoed , in en om een oud mijncomplex is van alles te beleven. O.a een designmuseum Red Dot. De aankomst in Essen is gepland rond 11.00 uur en geparkeerd wordt daar op de parkeerplaats PC.
Tegen 16.00 uur wordt er weer vertrokken naar de Blue Lagoon, nadat er eerst een motorkappen verwisseling heeft plaatsgevonden. De dag wordt dan afgesloten met een Barbeque-avond op een locatie 2.km vanaf de Blue Lagoon.

Zondag 30.Juni
Ook weer ontbijt waarna er rond 11 uur de enige ledenvergadering van het jaar is. Voor degene die dan nog een uitstapje wil maken is een bezoek aan de Classic-Remise in Düsseldorf mogelijk, ong 50minuten rijtijd.

De zweefbaan en barbeque-avond is alleen met reservering mogelijk.

Hierbij nog enkele links:

http://www.red-dot.org
http://www.zollverein.de
http://www.remise.de/Classic-Remise-Duesseldorf

Mochten er vragen zijn, stel ze.

Gr Eric
Audi_gekkie

12 apr 2013, 16:01 0 x

Ziet er goed uit dat programma!
Hahaha leuk dat wisselen van de motorkapjes :lol:
Dat kan alleen met de A2 :mrgreen:
chipsoer
Audi A2 clublid

16 jun 2013, 10:36 0 x

Ter herinnering !!! Oud gediende Romulus en ikzelf zijn hier een paar dagen aanwezig. ik hoop nog een aantal Nl A2 rijders te mogen begroeten.
Plaats reactie