achterste bodemplaat

Discussie over het exterieur van de A2
Plaats reactie
dnadave

13 dec 2012, 14:11 0 x

Hoi.

De achterste bodemplaat, die over de brandstofpomp zit, bij het rechter achterwiel, die is (laten we het maar gewoon zeggen waar het op staat...) gemaakt van pisbakkenstaal. Om over de boutjes die uit het chassis steken nog maar te zwijgen.

eea is afgebroken bij de laatste beurt die ik aan mn vaders Audi gaf.
Nu ga ik over 1,5 week opnieuw een beurt geven aan mn vaders audi.

zo krijgt audi nieuwe brakemax remmen, en olie en filter worden nagekeken. Maar ook wil ik nu die bodemplaat, die al die tijd niet gemonteerd is geweest, weer terug monteren.

Wie kan voor me opzoeken / nakijken welke maat boutjes / moertjes er gebruikt wordt? dan kan ik vast gaan brainstormen hoe ik met de afgebroken stompjes de bodemplaart toch weer een beetje okay kan terug monteren. Iemand ideeen?
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

13 dec 2012, 14:25 0 x

Is dat niet een bescherminghsplaat? De ECHTE bodemplaat zal dat niet zijn, want die is uit aluminium, en die maakt integraal deel uit van het koetswerk.
falcon

13 dec 2012, 16:12 0 x

Op het Duitse forum heb ik gezien dat hiervoor popnagels te koop zijn met een schroefdraad, met een audi-onderdeelnummer. Zie hier een plaatje met bijbehorende onderdeelnummers.
dnadave

19 dec 2012, 15:22 0 x

thanx voor de tip falcon!
ben gister bij de dealer geweest. Helaas waren deze lange en ganz lange popnagels niet op voorraad. bestellen kon. 2 dagen wachten. Maar de prijs was toch een goede 7 euro per stuk. En aangezien ik er een stuk of 5 nodig heb, vind ik dat relatief veel geld voor een stel veredelde schroeven. Niet dat ik het geld niet heb, maar ik vind het zegmaar relatief niet kloppen om 35 euro uit te geven aan 5 schroeven.

je link heeft me wel aan het denken gezet

Ik denk een andere oplossing gevonden te hebben. Ik zal fotos maken a.s vrijdag als ik ga klussen. dan post ik ze hier
Plaats reactie