A2 1.4 16V Colorstorm 2005 OSS
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Weer iemand die een A2 niet kent.
Ik mis ESP. Kan mij voorstellen dat dat een belangrijk aankoop argument is.
Ik mis ESP. Kan mij voorstellen dat dat een belangrijk aankoop argument is.
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="rolf"][quote="Audi-gekkie"]Weer iemand die een A2 niet kent.
Ik mis ESP. Kan mij voorstellen dat dat een belangrijk aankoop argument is.[/quote]
Ehhhhhhh ?????[/quote]
rolf: audi gekkie bedoeld dat ESP niet in de lijst staat van de opties terwijl dit er uiteraard standaard op zit.
ook mis ik de S-line en 17inch velgen (maar die horen weer bij het S-line pakket)
je moet hem inderdaad wel goed aanprijzen want we zijn allemaal gevoelig voor een lange optie lijst, al is het meeste standaard....... :lol:
ben echt benieuwd wie hem voor deze prijs gaat kopen.
hij is wel heel mooi.
za´k em inruilen...?? hmm ben niet zo van rood om zelf in te rijden. meer om te zien.
Ik mis ESP. Kan mij voorstellen dat dat een belangrijk aankoop argument is.[/quote]
Ehhhhhhh ?????[/quote]
rolf: audi gekkie bedoeld dat ESP niet in de lijst staat van de opties terwijl dit er uiteraard standaard op zit.
ook mis ik de S-line en 17inch velgen (maar die horen weer bij het S-line pakket)
je moet hem inderdaad wel goed aanprijzen want we zijn allemaal gevoelig voor een lange optie lijst, al is het meeste standaard....... :lol:
ben echt benieuwd wie hem voor deze prijs gaat kopen.
hij is wel heel mooi.
za´k em inruilen...?? hmm ben niet zo van rood om zelf in te rijden. meer om te zien.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
De meeste dealers vinden het toch maar een vreemde eend/zwaan tussen al die singleframe A3/A4/A6 uit de lease ...
Ik meende zelf dat de Color Storm in Nederland nooit met OSS is geleverd.
Vraag me dus af of dit een omgebouwde is (andere spatbordranden & accenten op de bumpers).
Binnenin is niet gekozen voor de stoelzittingen in kleur van de auto, dat vind ik dan wel
weer jammer ...
Op de laatste foto de gepimpte spoiler ...
De prijs, tsja als je maar veel voor de inruilauto terugkrijgt ...
Ik meende zelf dat de Color Storm in Nederland nooit met OSS is geleverd.
Vraag me dus af of dit een omgebouwde is (andere spatbordranden & accenten op de bumpers).
Binnenin is niet gekozen voor de stoelzittingen in kleur van de auto, dat vind ik dan wel
weer jammer ...
Op de laatste foto de gepimpte spoiler ...
De prijs, tsja als je maar veel voor de inruilauto terugkrijgt ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- rolf
ESP is een standaard ding, dat ontbrak bij de concurent toen de A2 uitkwam....... (MB A klasse en iets met elanden)
Het enige wat ontbreekt is de juiste bekleding en een orginele CS grill, bekleding was een optie overigens.
Tja, dat stuk tape over de spoiler.......snel eraf, te hoog sjonnie gehalte en de S-line badge op de grill hoort er niet.
Velgen komen van het S-line pakket, kan natuurlijk dat de 1e eigenaar die mooier vond.
De 5 spaak 16" blijft wat mij betreft het mooiste onder een CS.
Het enige wat ontbreekt is de juiste bekleding en een orginele CS grill, bekleding was een optie overigens.
Tja, dat stuk tape over de spoiler.......snel eraf, te hoog sjonnie gehalte en de S-line badge op de grill hoort er niet.
Velgen komen van het S-line pakket, kan natuurlijk dat de 1e eigenaar die mooier vond.
De 5 spaak 16" blijft wat mij betreft het mooiste onder een CS.