Sleuteltreffen bij de duitse A2-club 23-03-2013

Meetings en Evenementen
Plaats reactie
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

14 feb 2013, 17:09 0 x

Onze oosterburen hebben op 23 Maart weer een sleuteldag in Legden +- 100km vanaf Apeldoorn, wellicht zijn er geinteresseerden die interesse hebben om daar aan hun A2 te sleutelen, ikzelf ga er ook heen, ik ga de achterremmen vernieuwen, gelijktijdig met nieuwe remcilinders en remslangen. Wat ik momenteel gezien heb komen er minimaal 15 A2,s. Bijna al het benodigde gereedschap, voor te klussen is aanwezig, echter geen spuitcabine. ook de nodige know how is aanwezig zeker qua 1.2 en 1.4 diesels. Ik ga er nu voor de 6e keer heen. Mocht er iemand interesse hebben of vragen. Stel ze.
Gr Eric

http://mietwerkstatt-legden.de
Pet

16 feb 2013, 12:26 0 x

HEY Erik weinig animo hier voor het sleutel treffen ik zelf kan die dag niet jammer ik had het wel mee willen maken
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

17 feb 2013, 09:32 0 x

Tja Peter dat vindt ik ook; jammer ! het is toch altijd gezelliger als je met meer gaat. De taal hoeft niet echt een probleem te zijn, diverse Duitsers verstaan de Nederlandse taal oppervlakkig. Vorig jaar September waren we met 4 leden van dit forum aanwezig. Ik hoop echter wel dat we in het laatste weekend van Juni met een aantal Nederlandse A2,s aanwezig zullen zijn bij het Jaartreffen van de Duitse A2 club, ze vieren het 10 jarig bestaan. het is net 5km bij Venlo de grens over. Ik heb hier al eerder een aankondiging van gemaakt maar daar is tot op heden ook helaas geen enkele respons op gekomen.
advanced

17 feb 2013, 13:24 0 x

Ik begrijp het wel, niet iedereen kan of wil sleutelen aan zijn/haar A2. Persoonlijk lijkt het me wel leuk om naar een sleutel treffen toe te gaan, echter heb ik dan een reistijd van meer dan 2.5 uur enkele reis. Momenteel is mijn A2 in goede staat, een RNS-E staat nog wel op mijn lijstje, maar dat lukt prima thuis.

Door alleen mee te kijken steek je er wel wat van op. Er is al eens geopperd om een sleuteltreffen in Nederland te organiseren, daar was ook al weinig animo voor. Wat ik niet goed begrijp is dat er hier op het forum veel technische vragen worden gesteld, liefst met een uitgebreide beschrijving hoe de klus is uitgevoerd. Waarom wil men dan niet samen sleutelen? Of zijn het dan klussen die niet kunnen wachten?
" Alleen wrijving geeft glans"
Pet

17 feb 2013, 13:51 0 x

Dat snap ik ook niet
Audi_gekkie

18 feb 2013, 00:56 0 x

Misschien zijn momenteel onze A2's in top staat?
Als ik bij Venlo 5 km over de grens ga, dan is mijn A2 weer bijna bij zijn zijn oude baasje.

Ik vind het niet zo gek dat er weinig animo is.
Je ziet dat bij elk forum of autoclub terug.
De leden vinden het gezellig om op een forum te kletsen over hun bolide of technische raad te vragen, maar echt samen komen gaat de meeste leden te ver. Men doet het liever zelf of met een bevriende sleutelaar.
Zelf ben ik al 15 jaar lid van de Algemene Audi Club, maar ben nog nooit naar een sleuteldag geweest.
Wel andere bijeenkomsten en natuurlijk lees ik het clubblad.

Het is wel belangrijk dat er kartrekkers zijn op een forum of autoclub, maar men moet niet verwachten dat overal animo voor is.
Plaats reactie