Winterbanden en afdekrollo
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Hoi,
Ik heb mijn A2 al een tijdje geleden verkocht en ik heb nog splinternieuwe Vredestein Snowtracks. Op velg. We hebben er hooguit 2000 km op gereden. In november 2012 gekocht. Moet nog een foto maken, maar ze liggen in de opslag. Wie kan ik daar een plezier mee doen? 165/15. De A2 reed lekkerder op deze maat, dan op de 175 zomerbanden. Vooral het lichte sturen. Ook het verbruik scheelt enorm. Ook de afdekrollo voor de bagageruimte ligt nog in de schuur.
Heb je interesse, stuur mij even een persoonlijk bericht. Bellen kan ook. Het liefst na 20.00 uur. 06-52142120.
Groet, Ralph
Ik rijd nu zelf in een grote A2, de Honda FRV, met zes vaste zitplaatsen. Honda heeft qua design hier en daar afgekeken van de A2, denk ik. Hoe kom ik daarbij? Kijk maar in de buitenspiegel van de FRV. Hetzelfde grapje is uitgehaald.........
Ik heb mijn A2 al een tijdje geleden verkocht en ik heb nog splinternieuwe Vredestein Snowtracks. Op velg. We hebben er hooguit 2000 km op gereden. In november 2012 gekocht. Moet nog een foto maken, maar ze liggen in de opslag. Wie kan ik daar een plezier mee doen? 165/15. De A2 reed lekkerder op deze maat, dan op de 175 zomerbanden. Vooral het lichte sturen. Ook het verbruik scheelt enorm. Ook de afdekrollo voor de bagageruimte ligt nog in de schuur.
Heb je interesse, stuur mij even een persoonlijk bericht. Bellen kan ook. Het liefst na 20.00 uur. 06-52142120.
Groet, Ralph
Ik rijd nu zelf in een grote A2, de Honda FRV, met zes vaste zitplaatsen. Honda heeft qua design hier en daar afgekeken van de A2, denk ik. Hoe kom ik daarbij? Kijk maar in de buitenspiegel van de FRV. Hetzelfde grapje is uitgehaald.........
- Marc
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ralph,
Welke kleur heeft de afdekrollo? En heb je hem nog? Ik zoek er nog 1 omdat de oude overreden is...
Ik hoor het graag van je!
Gr. Marc
Welke kleur heeft de afdekrollo? En heb je hem nog? Ik zoek er nog 1 omdat de oude overreden is...
Ik hoor het graag van je!
Gr. Marc
A2 Kristallblau; 1.4 benzine; 16" Style velgen; Open Sky System (werkt!); Concert 2 Radio/CD...
- Audi_gekkie
[quote="ruud"]"Forumregels" gelezen?
groet, ruud[/quote]
Hier staat wel een prijs, maar in de verkeerde rubriek :?
groet, ruud[/quote]
Hier staat wel een prijs, maar in de verkeerde rubriek :?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"][quote="ruud"]"Forumregels" gelezen?
groet, ruud[/quote]
Hier staat wel een prijs, maar in de verkeerde rubriek :?[/quote]
Hier staan de winterbanden: http://www.audi-a2.nl/topic2598.html
@Audi-gekkie, inderdaad in de verkeerde rubriek ... :oops:
Ze lijken al verkocht te zijn. :?
groet, ruud[/quote]
@Audi-gekkie, inderdaad in de verkeerde rubriek ... :oops:
Ze lijken al verkocht te zijn. :?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
[quote="Peter_Audi_A2"][quote="Audi-gekkie"]
[/quote]
Haha, ik was vergeten de link erbij te zetten.
Bedankt Peter_Audi_A2!
[/quote]
Haha, ik was vergeten de link erbij te zetten.
Bedankt Peter_Audi_A2!