.
- Audi_gekkie
Welkom Tom op dit forum.
Is dit je eerste Audi?
Je hebt net nog de A2 met de kleinere brandstoftank (34l.). A2 vanaf 07/02 hebben de 42l. tank.
Voor mij was het cruciaal dat de A2 vanaf juli 2002 moest zijn.
Weinig kilometers hoor! Heb je de historie erbij?
De A2 zal je zeker bevallen, hoewel je wel moet houden van zijn stugge vering.
Graag zien we foto's tegemoet, want we zijn wel benieuwd hoe hij/zij er uit ziet.
Is dit je eerste Audi?
Je hebt net nog de A2 met de kleinere brandstoftank (34l.). A2 vanaf 07/02 hebben de 42l. tank.
Voor mij was het cruciaal dat de A2 vanaf juli 2002 moest zijn.
Weinig kilometers hoor! Heb je de historie erbij?
De A2 zal je zeker bevallen, hoewel je wel moet houden van zijn stugge vering.
Graag zien we foto's tegemoet, want we zijn wel benieuwd hoe hij/zij er uit ziet.

is mijn/onze eerste audi ja. Volgens velen ook onze eerste "echte" auto, omdat we verder alleen maar oude auto's bezitten (zie het "mijn andere auto topic").
Kleine tank komt goed uit, want dan schrik ik minder bij de pomp. tank van de eend/ami bevat maximaal 25 liter benzine
Historie zit er bij. Laatste factuur is van een jaar geleden (3000km), waarbij een hoop vervangen is, waaronder waterpomp en distributieriem.
Zal van de week even wat foto's posten, nog niet er aan toe gekomen om wat mooie foto's te maken.
Kleine tank komt goed uit, want dan schrik ik minder bij de pomp. tank van de eend/ami bevat maximaal 25 liter benzine

Historie zit er bij. Laatste factuur is van een jaar geleden (3000km), waarbij een hoop vervangen is, waaronder waterpomp en distributieriem.
Zal van de week even wat foto's posten, nog niet er aan toe gekomen om wat mooie foto's te maken.
- Audi_gekkie
Hahaha en wat voor auto!
Wel grappig om te zien dat je auto's gewend bent die super zacht geveerd zijn en nu een kart hebt gekocht. :lol:
Tip: ook met 100l. tankinhoud kun je steeds voor een tientje tanken. :mrgreen:
Je hebt ook airco neem ik aan?
Wel raar dat de vorige eigenaar eerst een grote beurt laat uitvoeren met distributiewissel en 'm daarna verkoopt.
Wel grappig om te zien dat je auto's gewend bent die super zacht geveerd zijn en nu een kart hebt gekocht. :lol:
Tip: ook met 100l. tankinhoud kun je steeds voor een tientje tanken. :mrgreen:
Je hebt ook airco neem ik aan?
Wel raar dat de vorige eigenaar eerst een grote beurt laat uitvoeren met distributiewissel en 'm daarna verkoopt.
Beurt is vorig jaar juni geweest, en daarna is er erg weinig mee gereden, nog geen 3000km
en voor ons scheelt het weer groot onderhoud de komende kilometers
auto heeft airco, verder weinig opties/standaard dingen.
Elek. ramen voor, voorstoelen in hoogte verstelbaar, spiegels elek. verstelbaar. aftermarket radio.
cruise control was leuk geweest, maar dat laat ik op den duur eventueel inbouwen, eerst maar zo eens rijden.
en voor ons scheelt het weer groot onderhoud de komende kilometers
auto heeft airco, verder weinig opties/standaard dingen.
Elek. ramen voor, voorstoelen in hoogte verstelbaar, spiegels elek. verstelbaar. aftermarket radio.
cruise control was leuk geweest, maar dat laat ik op den duur eventueel inbouwen, eerst maar zo eens rijden.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bij deze welkom op het forum en in de wereld van de moderne computergestuurde auto ...
Veel plezier met de A2 en vele veilige km's gewenst.
Veel plezier met de A2 en vele veilige km's gewenst.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
[quote="Tom"]
cruise control was leuk geweest, maar dat laat ik op den duur eventueel inbouwen, eerst maar zo eens rijden.[/quote]
Ik zal het zeker doen.
Het maakt het rijden zoveel plezieriger.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
topic2596.html?hilit=marja&start=10
cruise control was leuk geweest, maar dat laat ik op den duur eventueel inbouwen, eerst maar zo eens rijden.[/quote]
Ik zal het zeker doen.
Het maakt het rijden zoveel plezieriger.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
topic2596.html?hilit=marja&start=10