Condens in lamp

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
Plaats reactie
MvdD

20 jun 2011, 12:10 0 x

Hi iedereen,

Ik weet het, ik weet het, ik moet nog steeds foto's van mijn schoonheid maken en deze met jullie delen. Binnenkort, I promise!

Maar ondertussen is mij zojuist opgevallen dat mijn licht rechtsvoor een stuk zwakker schijnt dan de linker. En dat de linker behoorlijk veel condens heeft. Nu heb ik nog BOVAG garantie en ga ik hiervoor met beide zaken terug of niet?

Weet eigenlijk niet of het uberhaupt kwaad kan en of ik de lamp rechtsvoor niet even zelf gewoon moet vervangen...
Rens 79

20 jun 2011, 15:20 0 x

Lijkt me duidelijk wat je moet doen!
Eerst de beloofde foto´s en dan praten we verder :lol:
Heb zelf ook condens in de koplampen ,maar heb dit in mijn bovag garantie tijd wel aangegeven bij de garage zo van komen er problemen met de apk dan zijn de kosten niet voor mijn rekening.
Inmiddels wel de bekende gaatjes geboord.
Maar als de koplampen niet goed branden of geen gelijk licht uitstralen zou ik zeker terug gaan, daar is de garantie voor toch?
Romulus

20 jun 2011, 22:41 0 x

[quote="MvdD"]mijn licht rechtsvoor een stuk zwakker schijnt dan de linker. [/quote]Dat klinkt niet normaal. Heeft het te maken met de hoogte waarop je kijkt? Als je het blijft zien als je door de knieën gaat (dus je zeker in beide, omlaag gerichte lichtbundels kijkt) moet het met de lamp of de bedrading te maken hebben. In welke zin is het licht zwakker? Is de kleur ook minder wit?
[quote="MvdD"]de linker behoorlijk veel condens heeft.[/quote]Huismiddeltje: zie post4196.html#p4196 en verder
Plaats reactie