Ik wil een handsfree-setje in de auto monteren,
Een Parrot setje, kan mooi tussen de iso-stekkers van de autoradio aangesloten worden, op zich geen probleem.
Ik heb alleen het radio code kaartje niet bij de papieren, wel het boekje maar het kleine kaartje is er uitgescheurd en is niet meer aanwezig,
Via de dealer zal de code wel op te vragen zijn, is het ook mogelijk om de code via de auto uit te lezen ?
Het is een Blaupunkt Chorus M4
Code autoradio Chorus M4
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
grote kans dat hij gewoon speelt als je hem weer aansluit.
zo niet....... paniek !!! :lol:
nee hoor.
dan stuur je mij even de 14 cijferige code die aan de zijkant op de radio staat (begint met wau of auz)
dan krijg je van mij de code.
zo niet....... paniek !!! :lol:
nee hoor.
dan stuur je mij even de 14 cijferige code die aan de zijkant op de radio staat (begint met wau of auz)
dan krijg je van mij de code.
de 1.2 tdi is van 11-2001, ik heb hem straks even los gehad, hij vroeg daarna niet om een code, maar mogelijk staat die antidiefstal programmering in de radio dan niet aan,
maar het is toch wel fijn/handig om de code er bij te hebben voor het geval dat....
maar het is toch wel fijn/handig om de code er bij te hebben voor het geval dat....
Zo vandaag de radio nogmaals uitgebouwd, er zat een oud handsfreessetje aangekoppeld Audi 2000 , dat eruit gehaald en er een Parrot 3100 in gemonteerd, micrfoontje mooi in het plastic armatuur van van de binnenverlichting geklikt, zit een mooi bevestigingsplaats voor aan de binnenzijde, ook even de bedrading van de rechterspeakers weer origineel gemaakt in de radio/iso-stekker, die hadden ze aangepast ivm het oude handsfree-setje,
Daarna de iso-stekkers van de Parrot er tussen gekoppeld, werkt allemaal 1 op 1, alles draden zitten goed, constante voeding, geschakelde voeding, telefoon-mute....
display-tje van de Parrot plak ik mooi op de oude telefoon/console die er al in zat,
In het display komt mooi TELEFON te staan tijdens een gesprek, radio stil en geluid mooi over de originele speakers.
Daarna de iso-stekkers van de Parrot er tussen gekoppeld, werkt allemaal 1 op 1, alles draden zitten goed, constante voeding, geschakelde voeding, telefoon-mute....

display-tje van de Parrot plak ik mooi op de oude telefoon/console die er al in zat,
In het display komt mooi TELEFON te staan tijdens een gesprek, radio stil en geluid mooi over de originele speakers.