Aanbieden van onderdelen, altijd met prijsvermelding.
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Hallo , ik bied mijn mooie set originele S line velgen te koop aan .
De maat is 17inch 7j, banden maat die erop zit is 205/40/17.
Dit setje is 100% recht en uitgebalanceerd . Onbeschadigd dus geen stoeprand schade ,banden die erop zitten hebben nog 5mm profiel.
Ik zeg ook niet dag het niet een goede prijs is. Voor mij is dit echter niet aantrekkelijk. Dat is een heel ander verhaal. De eerste foto die ik had gezien was van de velgen zonder banden. Vandaar mijn lichte teleurstelling.
Ik probeer enkel duidelijk te maken dat de prijs met of zonder banden heel aantrekkelijk is. Als je al banden hebt laat je de huidige toch verwijderen een de jouwe monteren? Ben je voor kleine 70 euris klaar. Zet je daarna de oude banden op MP, ben je zo kwijt.
Ik zie alleen maar kansen, maar dat is mijn mening. ;-)
Ik zeg ook niet dag het niet een goede prijs is. Voor mij is dit echter niet aantrekkelijk. Dat is een heel ander verhaal. De eerste foto die ik had gezien was van de velgen zonder banden. Vandaar mijn lichte teleurstelling.
Mag toch zeker wel?[/quote]
Ik kan de banden er af halen hoor Johan, dat is geen probleem. :mrgreen: :mrgreen:
Ja heel veel zelfs ,hadden niet gedacht dat deze combi zo goed zou staan .
Maar waarom willen mensen altijd aan auto,s voelen als ze gespoten zijn :mrgreen:
[quote="pocoloco"]Maar waarom willen mensen altijd aan auto,s voelen als ze gespoten zijn
[/quote]
Ik heb dat precies zo als een auto net strak gedetailed is, eerste wat mensen willen doen is voelen hoe glad de boel is.
Een A2 heeft natuurlijk sowieso een hoge aaibaarheids factor.
Maar ja, dat kijken met de ogen is van jongs af aan niet echt blijven hangen, ha ha.