Suggesties voor een Howto?

Howto's en handleidingen
Plaats reactie
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 sep 2014, 00:29 0 x

In de relatief korte periode dat ik op dit forum actief ben is het mij opgevallen dat Howto's zeer veel toegevoegde waarde bieden om zelf werkzaamheden aan de auto te kunnen uitvoeren.

Vanuit dat perspectief bezien wil ik dit draadje starten conform het draadje kilometers. Vermeld alias en gewenste Howto met duidelijke steekwoorden, type en status

Degene die zich geroepen voelt de Howto te maken reageert op de lijst, maakt van de omschrijving een link naar het topic waarin de klus wordt beschreven cfr een standaard layout en meldt af met klaar als de klus geklaard is.

Het is maar een suggestie, afschieten mag ook.

De aftrap:

@HansJan - Vervangen stabilisatorstangrubbers - alle modellen - nieuw
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

07 sep 2014, 12:41 0 x

Ik zie zelf niet een toegevoegde waarde van een topic in de Howto subforum die verwijst naar de andere howto's in
hetzelfde forum.

Een duidelijke titelomchrijving of eventueel een aantal trefwoorden toevoegen aan het betreffende topic werkt
naar mijn mening beter.

Wat me wel opvalt, is dat bij de technische problemen vaak handige tips/howto's worden gegeven, die vervolgens "verdrinken"
in het topic. Zou wel handig zijn om dergelijke tips af te zonderen voor de Howto sectie ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Plaats reactie