Te koop 4 zomerbanden 15 inch 15" Continental Ecocontact Conti ContiEcoContact 3, In de maat 175 60 R15 voor de Audi A2 originele 15" alu velgen.
Met nog prima Profiel: 2x 5,5 mm en 2x 4,5 mm
Ik heb winterbanden op de velgen gezet, vandaar dat ik deze prima zomerbanden over heb!
Ik vraag voor de complete set 80 euro, wie kan ik hier blij mee maken?
TE KOOP 4 banden Continental EcoContact 3 175 60 R15 15 inch
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- Stanley-Efu
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
1.4 benzine, OSS, FIS, PDC, Cruise control, Ebonyzwart, Zwart interieur, 16" A1 velgen 195/50/R16, ONK, ribbelgrill, Concert II bluetooth 

- Stanley-Efu
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik krijg t niet voor elkaar foto's op dit forum te plaatsen :oops:
Maar ik heb wel foto's van de banden eventueel. Een belangstellende kan me desgewenst een pb-tje sturen, dan mail ik foto's. Groetjes!
Maar ik heb wel foto's van de banden eventueel. Een belangstellende kan me desgewenst een pb-tje sturen, dan mail ik foto's. Groetjes!
1.4 benzine, OSS, FIS, PDC, Cruise control, Ebonyzwart, Zwart interieur, 16" A1 velgen 195/50/R16, ONK, ribbelgrill, Concert II bluetooth