Onze Audi A2.
Sinds een maand zijn we in het bezit van een Audi A2
In de kleur Azuurblauw pareleffect met 116434 Km op de teller.
Het is een 1.4 16V Pro Line met als extra opties, 16 Inch lichtmetalen wielen met 185-55-HR16 banden, Audi Radio Concert met actief luidsprekerssysteem dus 8 speakers totaal.
En als laatste gordijnairbags.
De A2 rijd in ieder geval heel erg goed, alleen is deze wat stug afgeveerd, alleen hebben we de banden vervangen voor een 55 serie hoogte vervangen in plaats van de 50 serie en heb je zo net iets meer comfort.
Verder zijn we nog op zoek naar een nieuwe grill, want bij ons is het chroom niet zo netjes meer.
Heeft iemand er soms één over ? (wel een nette)
Groetjes,
Ben.
In de kleur Azuurblauw pareleffect met 116434 Km op de teller.
Het is een 1.4 16V Pro Line met als extra opties, 16 Inch lichtmetalen wielen met 185-55-HR16 banden, Audi Radio Concert met actief luidsprekerssysteem dus 8 speakers totaal.
En als laatste gordijnairbags.
De A2 rijd in ieder geval heel erg goed, alleen is deze wat stug afgeveerd, alleen hebben we de banden vervangen voor een 55 serie hoogte vervangen in plaats van de 50 serie en heb je zo net iets meer comfort.
Verder zijn we nog op zoek naar een nieuwe grill, want bij ons is het chroom niet zo netjes meer.
Heeft iemand er soms één over ? (wel een nette)
Groetjes,
Ben.
- Audi_gekkie
Hoi Ben, gefeliciteerd met je A2 en welkom op dit forum.
Waarom heb je een A2 gekocht? Is dit je eerste Audi?
Verstandig om de 55 banden op je 16inch te gebruiken voor iets meer comfort.
Wat voor grille zoek je een gladde of een ribbelgrille?
Hou Marktplaats, Ebay of uiteraard dit forum in de gaten. Er is hier onlangs één over de "toonbank" gegaan.
Graag zien we wat foto's van je bolide!
Verder wens ik je veel leesplezier op dit forum en uiteraard veel rijplezier met je A2.
Waarom heb je een A2 gekocht? Is dit je eerste Audi?
Verstandig om de 55 banden op je 16inch te gebruiken voor iets meer comfort.
Wat voor grille zoek je een gladde of een ribbelgrille?
Hou Marktplaats, Ebay of uiteraard dit forum in de gaten. Er is hier onlangs één over de "toonbank" gegaan.
Graag zien we wat foto's van je bolide!
Verder wens ik je veel leesplezier op dit forum en uiteraard veel rijplezier met je A2.
Hans-Jan schijnt wat korting te krijgen bij de Audi Dealer in Kleve wellicht is dat wat, of veel forum leden moeten er op korte termijn voor kiezen een nieuwe grille te gaan aanschaffen en de oude over hebben. Is het wrappen niets om het nep chrome te bedekken?
" Alleen wrijving geeft glans"
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik kan altijd bij Audi informeren voor je, maar houd gerust rekening met plm €150.
Al eens overwogen bij de sloop te kijken? Heb ook nog even bij Jan Eenink geïnformeerd maar die heeft nét een motorkap compleet met grille verkocht.
Moet ik niet vergeten om Ben welkom te heten :mrgreen: Welkom op dit immer gezellige forum waar A2 liefhebbers, techneuten en prettig gestoorden elkaar dagelijks treffen.
Heb je ook foto's van de kogel? Vinden we altijd leuk. Veel plezier met de A2 en houd ons van je ervaringen op de hoogte.
Al eens overwogen bij de sloop te kijken? Heb ook nog even bij Jan Eenink geïnformeerd maar die heeft nét een motorkap compleet met grille verkocht.
Moet ik niet vergeten om Ben welkom te heten :mrgreen: Welkom op dit immer gezellige forum waar A2 liefhebbers, techneuten en prettig gestoorden elkaar dagelijks treffen.
Heb je ook foto's van de kogel? Vinden we altijd leuk. Veel plezier met de A2 en houd ons van je ervaringen op de hoogte.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Beste Allemaal,
Ik ben in Roosendaal geweest bij de Audi, maar daar kost een nieuwe gladde grill € 269,-
Dus ja dat is echt prijzig.
Hans-Jan hoe duur komt deze bij jou ? (gladde of ribbel maakt niet zoveel uit)
Hoe moet je deze precies vervangen ?
En hoe moet je precies foto's plaatsen op dit forum ?
Groetjes,
Ben.
Ik ben in Roosendaal geweest bij de Audi, maar daar kost een nieuwe gladde grill € 269,-
Dus ja dat is echt prijzig.
Hans-Jan hoe duur komt deze bij jou ? (gladde of ribbel maakt niet zoveel uit)
Hoe moet je deze precies vervangen ?
En hoe moet je precies foto's plaatsen op dit forum ?
Groetjes,
Ben.
- HansJan
- Moderator
Hoi Ben,
Dat is inderdaad een prijzig geintje. Ik zal eens bij Audi Kleve informeren. Heb je toevallig het onderdeelnummer?
Over het plaatsen van foto's op dit forum schreef ik recent een reactie aan @joris1980:
post35494.html?#p35494
In elke post zie je onder het tekstvak de bestanden functie waarmee je bestanden in het bericht kunt insluiten. Je hebt nu een zip bestand met ingesloten worddocument en emailadressen gepost, ik zou dat verwijderen. De foto's die je hebt verkleind kan je tot een maximum van 3 uploaden. Met de voorbeeld functie kan je dan zien hoe het wordt.
Succes! Hans Jan
Dat is inderdaad een prijzig geintje. Ik zal eens bij Audi Kleve informeren. Heb je toevallig het onderdeelnummer?
Over het plaatsen van foto's op dit forum schreef ik recent een reactie aan @joris1980:
post35494.html?#p35494
In elke post zie je onder het tekstvak de bestanden functie waarmee je bestanden in het bericht kunt insluiten. Je hebt nu een zip bestand met ingesloten worddocument en emailadressen gepost, ik zou dat verwijderen. De foto's die je hebt verkleind kan je tot een maximum van 3 uploaden. Met de voorbeeld functie kan je dan zien hoe het wordt.
Succes! Hans Jan
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Welkom op het forum en vele veilige km's met de A2 gewenst.
Voor de grille: heb je hier al gekeken?
http://www.schadeautos.nl/nl/zoek/demon ... 56/0/0/1/0
Voor de grille: heb je hier al gekeken?
http://www.schadeautos.nl/nl/zoek/demon ... 56/0/0/1/0
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
Gelukt [thumbs up]!