Naafkap 16-inch velg
- Gideon
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik ben op zoek naar twee naafkapjes van de 6-spaaks 16-inch velg met onderdeelnummer 8Z0 601 165F. Heeft iemand deze nog liggen? Als iemand ze op de sloop tegenkomt mag die ze wel kopen, mits de prijs redelijk (bijv. 10 euro per stuk) is. Ze kosten namelijk bij de dealer zo'n 32 euro per stuk, en dat is me iets teveel van het goede.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb net een nieuwe besteld voor @zoop bij Audi Kleve voor €22,50. Ik ga er zaterdag naartoe en helaas te laat mocht je ook willen bestellen. Er gaan nl 2-3 werkdagen overheen.
Edit: mocht je ze wel willen bestellen en je kunt er even op wachten dan is dat uiteraard prima. Ik krijg op dit moment nl meer aanvragen voor onderdelen omdat het echt scheelt.
Edit: mocht je ze wel willen bestellen en je kunt er even op wachten dan is dat uiteraard prima. Ik krijg op dit moment nl meer aanvragen voor onderdelen omdat het echt scheelt.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16