Hallo Roelof, hartelijk welkom geheten op dit forum waar A2 fanaten, liefhebbers, techneuten en gewoon prettig gestoorden elkaar regelmatig vinden.
Deze A2 ziet er erg netjes uit en ik ga mee met Peter_Audi_A2 dat deze vast met een OSS is uitgerust? Gezien de grille is de auto van 2003 of eerder, is het dak nog volledig functioneel? Er is een coulanceregeling van toepassing op auto's tot maximaal 10 jaar oud die een defect dak hebben. En kan je nog iets vertellen over de samenstelling, kilometerstand en eventuele modificaties die je nog wilt uitvoeren?
Forumlid @marco_a2 heeft zijn silver bullit recent nog voorzien van dagrijverlichting in de mistlampen, wellicht een leuke optie. Daar je al mistlampen hebt kan je die functie eenvoudig activeren op de lichtschakelaar.
Zomaar een idee, en er zijn er nog zoveel meer! Belangrijke tip die ik iedereen meegeef: vervang de schroeven in je houders van de kentekenplaatverlichting door RVS schroeven. De originele rotten snel waardoor ze makkelijk afbreken met alle gevolgen van dien. Eenvoudig maar effectief klusje. Check ook de rubberen doppen onder de motorkap op vuilophoping. Je wil de komende herfst geen water in je interieur ...
Hoe is het met de onderhoudshistorie gesteld? Heb je een volledig afgestempeld boekje en rekeningen? Interessant is tuning van de 1.4 TDI door JD Engineering. Zij zijn een begrip in de wereld van VAG tuning en hebben al menig A2 bezitter een brede grijns gegeven.
Staat de auto al op kenteken? Heel veel plezier van de 'Kügel' en veel veilige en probleemloze kilometers gewenst!
PS: echte S-Line velgen zijn nog mogelijk, zie mijn advertentie. Op mijn Style velgen heb ik winterbanden gelegd.