Hallo, ik ben Dirck, op zoek naar goedkopere na Seat Ibiza 1.2 tdi naar goedkopere benzine omdat niet meer belastingvrij en minder km het wel erg prijzig werd, gezocht naar alle mini auto's waaromder de vreemd rijdende Panda en Matiz, toevallig een A2, mooie blauwe zag staan voor leuke prijs.
Daarom nu op dit forum aangemeld omdat deze roestvrije zuinige benzine auto best compleet is, en hoewel ik niet naar de meestal vrij prijzige A2 zocht gewoon toeval en verlieft geworden...
Je hoor nog wel later, eerst maar eens veel lezen voor ik iets ga doen.
De 16" velgen met 185-50-16 sloffen maar ik heb nog oude Passat VR6 velgen uit 1991 en die passen ook met de steek 5x100!
Ja, toen waren ze er al en dat is best gek, oude velgen die zelfs onder de nieuwste Polo of Ibiza passen of vorige Golf....
Tot later.
Dirck
- Audi_gekkie
Hoi Dirck, welkom hier op dit forum.
Ik begrijp uit je verhaal dat je nog geen A2 bezit?
Nee roest zul je op een A2 ook niet aantreffen, want hij is volledig uit aluminium opgebouwd.
Als we je kunnen helpen bij de aanschaf, dan doen we dat graag.
Zelfs het checken van een volledige onderhoudshistorie is mogelijk.
Tot laterrrr!
Ik begrijp uit je verhaal dat je nog geen A2 bezit?
Nee roest zul je op een A2 ook niet aantreffen, want hij is volledig uit aluminium opgebouwd.

Als we je kunnen helpen bij de aanschaf, dan doen we dat graag.
Zelfs het checken van een volledige onderhoudshistorie is mogelijk.
Tot laterrrr!
Ja, moet nog bijwerken maar al gekocht...
Via website Ik wil van mijn auto af donderdag veel ontvangen voor dure diesel en sinds Zaterdag met toeval, ik zocht wat anders al gekocht.
Ik rij al maar Donderdag moet hij rijklaar gemaakt worden, maandag nodig en ze poetsen niet op zondag...
Wel eerste roest gevonden, op remmen en schroefje nummerplaat... en hoe is de uitlaat, RVS is duur maar nog niet gekeken, en ook de radio is van gewoon blik!
Humor moet toch kunnen, maar dus wel roest gevonden....
Via website Ik wil van mijn auto af donderdag veel ontvangen voor dure diesel en sinds Zaterdag met toeval, ik zocht wat anders al gekocht.
Ik rij al maar Donderdag moet hij rijklaar gemaakt worden, maandag nodig en ze poetsen niet op zondag...
Wel eerste roest gevonden, op remmen en schroefje nummerplaat... en hoe is de uitlaat, RVS is duur maar nog niet gekeken, en ook de radio is van gewoon blik!
Humor moet toch kunnen, maar dus wel roest gevonden....
Nee hoor, de nummerplaat boutjes, en het uitlaat sierstuk....
dus als je goed zoek, dan vind je het toch... best leuk!
Alleen dus niet de auto zelf maar dingen die je er aan hangt zoals een trekhaak kunnen wel degelijk een roestbak effect geven!
dus als je goed zoek, dan vind je het toch... best leuk!
Alleen dus niet de auto zelf maar dingen die je er aan hangt zoals een trekhaak kunnen wel degelijk een roestbak effect geven!
- Audi_gekkie
Het is zaak snel de schroefjes van de kentekenplaatverlichting te voorzien van RVS-schroeven, want deze willen ook roesten en als ze afkanppen ben je verder van huis.
Gefeliciteerd met de aankoop en we zien graag de plaatjes tegemoet.
Gefeliciteerd met de aankoop en we zien graag de plaatjes tegemoet.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilige km's met de A2 gewenst.
Remschijven voor willen wel eens roestig zijn, de mijne waren bij aankoop net vervangen.
Hoe zien de draagarmen eruit? Die zijn ook van gewoon staal bij de reguliere A2'tjes ...
Remschijven voor willen wel eens roestig zijn, de mijne waren bij aankoop net vervangen.
Hoe zien de draagarmen eruit? Die zijn ook van gewoon staal bij de reguliere A2'tjes ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot