Hallo leden,
Over twee dagen kan ik de A2 ophalen. 1.4 benzine uit 2002.
Helaas moet ik mijn oude trouwe Audi 80 inruilen. Na 25 jaar Audi 80 rijden (79'er, 80'er, 84'er en de 91'er) nu de nieuwe eeuw in... Ik hoop dat de A2 ook die betrouwbaarheid, kwaliteit en veiligheid biedt van de 80's. De 80 die ik nu inruil ziet er nog uit als nieuw, slechts 19 jaar oud, altijd zelf onderhouden (dus veel geld bespaard aan garagekosten, de eerste uitlaat zit er nog steeds onder!).
Ik hoop dat ik de A2 ook zelf aan de praat kan houden, ik ben wel in het bezit van een K+CAN naar USB interface waarmee ik in ieder geval de storingen kan uitlezen.
De A2 heeft wel zo'n maffe fietsendragertrekhaak, nu is de vraag welke fietsendrager erop past. Mijn 19,95 dragertje klemt alleen op een knobbel... Of is er nog een adapter die van het mutsje een kogel kan maken?
Ik vind het erg leuk dat er zo'n forum als dit is met vooral enthousiaste deelnemers. Ga zo door!
Van Audi 80 naar A2
Welkom!
Ook wij zijn van een 80 naar een A2 gegaan. Koste best wel moeite hoor... De 80 is een leenauto geworden dus heel soms mogen we nog even afkicken. Maar het begint wel te wennen hoor!
Succes met je nieuwe aanwinst. Vergeet geen foto's te posten
.
Ook wij zijn van een 80 naar een A2 gegaan. Koste best wel moeite hoor... De 80 is een leenauto geworden dus heel soms mogen we nog even afkicken. Maar het begint wel te wennen hoor!
Succes met je nieuwe aanwinst. Vergeet geen foto's te posten

Welkom! Over twee dagen ben je vast door het dolle heen :lol:
Voor ons viel de overstap vanuit de Golf III best mee (OK, die kan natuurlijk niet aan de 80 tippen). Ik vind de A2 nu na 7 maanden gebruik nog steeds (en steeds meer) een heel solide indruk maken. Ik rijd nog regelmatig in andere auto's, maar er is er nog geen een geweest waar ik me lekkerder in voel dan in onze A2.
Wat betreft de fietsendragertrekhaak zou ik er niet op rekenen dat hiervoor adapters zijn, al is het maar omdat de constructie er niet op berekend zal zijn. Twee fietsen is natuurlijk heel wat anders dan de 1000 kg geremd die de A2 mag trekken. Maar misschien vind je her of der toch wat, dan zijn er zeker meer mensen blij om dit te lezen.
Dat van die uitlaat: petje af. Lukt je misschien bij de A2 ook wel, de uitlaat is geheel van RVS dus gaat bovengemiddeld lang mee.
Veel veilige en fijne alukilometers!
Voor ons viel de overstap vanuit de Golf III best mee (OK, die kan natuurlijk niet aan de 80 tippen). Ik vind de A2 nu na 7 maanden gebruik nog steeds (en steeds meer) een heel solide indruk maken. Ik rijd nog regelmatig in andere auto's, maar er is er nog geen een geweest waar ik me lekkerder in voel dan in onze A2.

Wat betreft de fietsendragertrekhaak zou ik er niet op rekenen dat hiervoor adapters zijn, al is het maar omdat de constructie er niet op berekend zal zijn. Twee fietsen is natuurlijk heel wat anders dan de 1000 kg geremd die de A2 mag trekken. Maar misschien vind je her of der toch wat, dan zijn er zeker meer mensen blij om dit te lezen.
Dat van die uitlaat: petje af. Lukt je misschien bij de A2 ook wel, de uitlaat is geheel van RVS dus gaat bovengemiddeld lang mee.
Veel veilige en fijne alukilometers!