Met pijn in het hart verkoop ik mijn A2 TDI /113 pk / leer / PDC / panoramadak etc etc.
Via welke site kan ik het beste mijn A2 het beste aanbieden?
Ik zit niet te wachten op bandentrappers maar zoek ik mede-liefhebber.
Dank alvast!
Michiel
Audi A2 verkoper via welke site
- Audi_gekkie
Erg jammer dat je je hier niet hebt voorgesteld sinds april.
Je kunt hem overal te koop aanbieden. Hier heeft het vaak weinig zin, want de meesten zijn voorzien.
Jij bepaalt uiteindelijk wie de auto koopt en vaak merk je wel of diëten liefhebbers zijn.
Succes met de verkoop.
Je kunt hem overal te koop aanbieden. Hier heeft het vaak weinig zin, want de meesten zijn voorzien.
Jij bepaalt uiteindelijk wie de auto koopt en vaak merk je wel of diëten liefhebbers zijn.
Succes met de verkoop.
Huh? je bent nu toch aangemeld? was de link toch niet verlopen?
Verkopen van je auto loopt het beste via Marktplaats (maar dat kost ook flink wat).
Vrijwel alle anderen zijn gratis.
Op gaspedaal komen uiteindelijk alle verkoopsites bij elkaar, dus zoek daar een auto en kijk waar men hem allemaal te koop heeft aangeboden, kun je je auto op die verkoopsites aanbieden.
Maar MP blijft de polulairste
Verkopen van je auto loopt het beste via Marktplaats (maar dat kost ook flink wat).
Vrijwel alle anderen zijn gratis.
Op gaspedaal komen uiteindelijk alle verkoopsites bij elkaar, dus zoek daar een auto en kijk waar men hem allemaal te koop heeft aangeboden, kun je je auto op die verkoopsites aanbieden.
Maar MP blijft de polulairste
[quote="Tamora;56417"]Ik heb de link opnieuw aangevraagd en de auto staat nu op MP.
afwachten maar...[/quote]
Hoe verloopt jouw verkoop? Onze staat helaas sinds deze week te koop, op marktplaats à €25,-. Wel veel kojkers, geen enkele bieder nog.
afwachten maar...[/quote]
Hoe verloopt jouw verkoop? Onze staat helaas sinds deze week te koop, op marktplaats à €25,-. Wel veel kojkers, geen enkele bieder nog.