motorkap parkeren

Discussie over het exterieur van de A2
Plaats reactie
@lf

13 jul 2009, 21:55 0 x

Vandaag even naar de kwikfit om de koplampen af te laten stellen. Daarvoor moet de motorkap er dus af. Even zoeken naar een plek om dat ding even netjes weg te leggen. Bij het kantoor dan maar, daar rijden geen auto's...... dacht ik. Een Jaguar rijdt enthousiast de garage uit langs het kantoortje en pakt net het puntje van mijn motorkapje mee. Shit! :( De garagehouder weet vast wie de eigenaar is. Helaas, het was een gratis reparatie voor die meneer en dus geen rekening, geen kenteken en dus geen naam. De garagehouder weet echter nog te herinneren dat deze meneer enige tijd geleden een trekhaak heeft laten monteren. Hij zoekt een kwartier lang in zijn PC totdat hij naam en telefoonnummer heeft. Hij maakt een uitdraai voor mij. De heer in kwestie gebeld en zijn vrouw had nog tegen hem gezegd dat ze dacht dat hij ergens overheen reed. Geen probleem. Hij zorgt dat de schade hersteld en betaald wordt. :)

Ik heb in elk geval geleerd dat het parkeren van de motorkap enige aandacht vergt. (zo hoorde ik ook al eens van wegwaaiende motorkappen langs de.... jawel A2!)
lemoi

14 jul 2009, 16:53 0 x

ik leg mijn achterbank altijd plat en leg hem achterin
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

14 jul 2009, 18:32 0 x

Bij de Dealer hebben ze er een speciale hoes voor (soort slaapzak), maar is altijd teveel werk en wordt haast nooit gebruikt!!
Plaats reactie