Facebook groep

Algemene discussie over de A2
Plaats reactie
Auzz

22 mei 2017, 15:45 0 x

Hoi allemaal,

Super om te zien dat het aantal topics en de reacties daarop de laatste weken weer toenemen. Daarnaast een aantal nieuwe liefhebbers mogen verwelkomen, top!

Ik speel met de gedachte om een Nederlandse A2 Facebookgroep te starten. Voor mij een wat laagdrempelige manier om met jullie in contact te komen/blijven. Nadeel van de groep kan zijn is dat het een kannibaliseerde werking op het forum kan hebben. Dit terwijl er nu tijd en energie in wordt gestoken.

Mijn vraag aan jullie en het bestuur in het bijzonder, hoe kijken jullie hier tegen aan? Ik hoor het graag!

Marco
Ger964
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 mei 2017, 22:52 0 x

Facebook lijkt mij een goede aanvulling naast de site. Al denk ik wel dat FB levendiger zal worden omdat je automatisch nieuwe berichten voorbij ziet komen. Reageren en zelf posten is allemaal heel eenvoudig en past voor veel mensen binnen hun dagelijkse gewoontes.
Voor de website moet je kijken of er nieuwe posts zijn.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

25 mei 2017, 22:48 0 x

Ik weet niet of dit verstandig is. Juist de genoemde kannibaliserende werking op het forum vormt een risico, maar wat te denken van leden die geen Facebook gebruiken?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
TDI3

28 mei 2017, 13:41 0 x

Hoi Auzz ,

Even kort namens het bestuur.  Altijd leuk natuurlijk om enthousiasme en kennis over onze A2 "s te delen. Het lijkt ons wel handig om bij de eventuele opzet even goed te bedenken hoe zo"n FB groep hier aan kan toevoegen en hoe de al genoemde risico "s van versnippering en kannibalisme etc. voorkomen kunnen worden.

Groet , Rene.
Plaats reactie