Audi A2 1.4 exclusive

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Gerrit-Jan

13 aug 2009, 00:58 0 x

Beste mensen hier op het forum,

een aantal weken geleden ( vier om precies te zijn) heb ik mijn audi a2 gekocht.
het leek mij een geschikte auto voor mij, mijn vriendin en onze kleine van 2 maanden!
na er een paar weken in gereden te hebben ben er er over uit, wat een fantastische en heerlijke auto is dit !! :D

sinds de dag dat ik wist dat ik de auto zou krijgen ben ik actief geweest op dit forum voor het inwinnen van informatie over mijn wagen(tje) en vind het dan nu ook hoog tijd om mijzelf en mijn audi even voor te stellen! :)

Vrijdag gaat de auto naar de dealer voor het vervangen van de stabilisator stang (hij kraagt en piept als een gekke :) ) en krijgt dan gelijk een LongLife beurt!

ik zal hier nog veel te vinden zijn aankomende jaren (hoop ik)

Vriendelijke Groeten,
Gerrit-Jan Kroon

PS: mooi forum dit :)
Peter

13 aug 2009, 10:21 0 x

Hoi en welkom op het forum ! Prachtige A2, mooie kleur !
Gerrit-Jan

14 aug 2009, 14:55 0 x

zo,

zojuist de audi a2 weggebracht naar de Audi Nienhuis in Midwolde! En ik kan hem vanavond alweer ophalen. vervangende auto: Audi A4 Avant 2.5 TDI V6 Quattro, Prima service :)
Peter

02 sep 2009, 15:48 0 x

[quote="Gerrit-Jan"]zo,

zojuist de audi a2 weggebracht naar de Audi Nienhuis in Midwolde! En ik kan hem vanavond alweer ophalen. vervangende auto: Audi A4 Avant 2.5 TDI V6 Quattro, Prima service :) [/quote]

Ik heb ooit eens een A4 gekocht bij Nienhuis, deden toen alleen audi. Paar keer terug geweest voor onderhoud en reparatie. Hoe is de kwaliteit/prijs tegenwoordig ? Vond dat ze met hun gebruikte auto's een beetje afzakten, veel oud en mega kilometerstanden.
Plaats reactie