Nu een wat uitgebreider voorstel. Van huis uit al groot gebracht ,als kind zijnde met Volkswagen / Audi en Nsu. Zelf begonnen met VW Kever, VW golf en toen naar Audi. Naar een aantal type Audi 80 te hebben gehad, kwam de Audi A4. Bij de Audi A4 ,in combinatie met de beroerde service van de Audi garage waar ik een aantal Audi's had gekocht, begon een mindere ervaring met Audi.
Toen kwam de Volvo's in beeld. Eerst de Volvo 850, daarna V70 en als laatste een Volvo S70 van 1998. In 2009, begin van de recessie werd dit allemaal wat te duur. Dan maar zoeken naar iets anders. Ook al ben ik gek van Youngtimers, ik werd erg blij ,zoals velen hem al hebben omschreven, van de destijds uniek gebouwde Audi A2 die zijn tijd vooruit was.
Begon met een blauwe Audi A2 van het bouwjaar 2000. Een ingevoerde Audi A2 ,die ik via Jeroen Welling uit Doetichem heb aangeschaft.
Deze kon ik naar ongeveer 2 jaar verkopen aan een dame die helemaal gecharmeerd was van deze Audi A2. Toen zelf maar weer op zoek gegaan naar een Audi A2. Weer via Jeroen Welling een Audi A2 1.4 S-line gevonden. Was ook een prima Audi A2, maar had toch relatief veel km gelopen. Ook deze weer particulier verkocht.
Sinds vorig jaar mei een mooie kobalt blauwe Audi A2. Aangeschaft bij Jan Eenink. Wederom erg blij met deze bijzondere Audi A2.
Audi A2 gelijk voorzien van originele LM Audi velgen. Al zeg ik het zelf, een plaatje om te zien. Ondertussen samen met Jan, wat extra zaken ingebouwd. Ondertussen zijn er originele mistlampen op gekomen en een dubbele bodem geplaatst.
Een aantal wensen moeten nog worden uitgevoerd tw weten cruise-control, achteruit rij sensoren. En zo genieten we elke dag van deze mooie Audi A2.
Zoals ik eerder al heb aangegeven wil ik graag lid worden en hoop op mooie verhalen van andere Audi A2 liefhebbers. Ook suggesties/ervaringen/adviezen vind ik mooi om te krijgen/lezen.
Ik wens jullie allen veel Audi A2 plezier km en wie weet komen we elkaar ergens tegen.