Beste A2jers,
Ik ben nieuw op het forum, bezit op dit moment geen A2, wel gehad in het verleden, omdat ik een kleine heb en het een aantal jaar geleden praktischer was een ruimere auto te hebben. Inmiddels is de kinderwagen niet meer nodig en is ze ook uit de luiers. Ga dus binnenkort weer opzoek naar een A2.
Waar ik jullie hulp bij nodig heb is het achterhalen van de instap hoogte.
Zouden jullie de instap hoogte voor mij willen opmeten en dan bij voorkeur de in hoogte verstelbare stoel.
Je gaat als volgt tewerk, neem een rechte lat en rolmaat, zet de stoel in de hoogste stand en leg de lat op het hoogste punt van de zitting en zo dat een gedeelte uit de auto steekt, meet dan de afstand tussen onderkant lat en het wegdek.
Nu hebben we de instap hoogte.
Misschien is het ook wel leuk de niet in hoogte verstelbare stoel op te meten, zijn de cijfers daar ook gelijk van bekend.
Bij voorbaat dank voor de moeite,
Koos
Instaphoogte Audi A2
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Kwam de volgende afbeelding tegen, zie link.
http://www.audia2museum.de/resources/Abmessungen1.4.jpg
Geeft volgens mij ruw weg de hoogte weer.
http://www.audia2museum.de/resources/Abmessungen1.4.jpg
Geeft volgens mij ruw weg de hoogte weer.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
Welkom! Grappig dat je na omzwervingen uiteindelijk weer terug naar een A2 gaat.
Verder kan ik je niet helpen aangezien ik Audi TT stoelen heb, maar daarvoor viel de stoel wel zover op te krikken dat ik met m'n hoofd tegen t plafond aankwam (en ik ben niet extreem lang). Helaas heb ik niets specifiekers
Verder kan ik je niet helpen aangezien ik Audi TT stoelen heb, maar daarvoor viel de stoel wel zover op te krikken dat ik met m'n hoofd tegen t plafond aankwam (en ik ben niet extreem lang). Helaas heb ik niets specifiekers