In het draadje "Wist je dat...?" Zag ik de volgende mogelijkheid staan die ik nog niet kende:
"Dat je de comformodule kan "programeren" bijvoorbeeld deuren op slot boven de 15km".
Wie kan mij vertellen hoe ik dat kan (laten) doen?
Waar kan ik hier meer info over vinden op het forum, ik kan het zo snel nergens ontdekken. Welke andere zaken kun je met de comfort module programmeren?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
Comfort module programmeren
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Er zijn een aantal te programmeren functies in het comfortmodule van de A2, deze optie is er één van.
Zie ook dit draadje: https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... mcodieren/
Je hebt iemand met VAGCOM / RossTech of ODBeleven Pro nodig om dit te programmeren. Misschien kunnen we dit combineren met de eerstvolgende meeting.
Zie ook dit draadje: https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... mcodieren/
Je hebt iemand met VAGCOM / RossTech of ODBeleven Pro nodig om dit te programmeren. Misschien kunnen we dit combineren met de eerstvolgende meeting.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
In een meeting ben ik ook nieuwsgierig naar!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zie de dikke oranje balk bovenaan elke pagina!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16