AUDI A2 1.4 TDI AZUURBLAUW 90 PK
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Stefan De Laet
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Beste A2 symphatsianten,
Ik verkoop met krop in de keel een heel leuke en fijne Audi A2.
Mijn dochter heeft er dagelijks vanuit St-Niklaas naar Gent mee gereden, maar is verplaatst zich nu met de trein.
Kenmerken:
225 d km
5 versnellingen, airco, centrale vergrendeling,trekhaakje(nooit gebruikt).
100% techniek ok
Goed onderhouden
Wel een beetje interieur opkuiswerk.
Mijn e-mail: stefan.de.laet@pandora.be ( nabij Antwerpen)
+32475254149
Elk mooie prijs die jullie aanbieden is voor haar ok eens plaatsgebrek.
Fijne paasvakantie à ieder.
Ik verkoop met krop in de keel een heel leuke en fijne Audi A2.
Mijn dochter heeft er dagelijks vanuit St-Niklaas naar Gent mee gereden, maar is verplaatst zich nu met de trein.
Kenmerken:
225 d km
5 versnellingen, airco, centrale vergrendeling,trekhaakje(nooit gebruikt).
100% techniek ok
Goed onderhouden
Wel een beetje interieur opkuiswerk.
Mijn e-mail: stefan.de.laet@pandora.be ( nabij Antwerpen)
+32475254149
Elk mooie prijs die jullie aanbieden is voor haar ok eens plaatsgebrek.
Fijne paasvakantie à ieder.
- Bijlagen
-
- IMG_3059.JPG (1.81 MiB) 5014 keer bekeken
-
- IMG_3052.JPG (2.45 MiB) 5014 keer bekeken
-
- IMG_3063.JPG (1.89 MiB) 5014 keer bekeken
-
- IMG_3065.JPG (2.31 MiB) 5014 keer bekeken
- Spits
Beste Stefan,
Is er een mogelijkheid dat je een prijsindicatie geeft, zodat men (of ik......) geen beledigende biedingen doet/doen, en je zo onnodig voor het hoofd stoot?
(Don't shoot the messenger (mij), het staat in de forum/verkoop regels......)
Is er een mogelijkheid dat je een prijsindicatie geeft, zodat men (of ik......) geen beledigende biedingen doet/doen, en je zo onnodig voor het hoofd stoot?
(Don't shoot the messenger (mij), het staat in de forum/verkoop regels......)

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@Stefan De Laet Eigenlijk is het niet de bedoeling om als eerste post een advertentie te plaatsen.. Zal hem voor nu even laten staan gezien er interesse lijkt te zijn maar een vraagprijs is wel verplicht.
- Stefan De Laet
Beste,
Ik dacht dat de post er nog niet zou opstaan.
Ik had heel wat problemen bij het plaatsen van foto's en begrijpen hoe alles in elkaar zat.
Nogmaals mijn oprechte verontschuldiging.
Ik had zelfs nog geen prijs in mijn hoofd, enkel een zoektocht of er wel enige interesse is voor een Audi uit Vlaanderen.
Prijs = onderling overeen te komen.
Groeten en fijne zondag,
Stefan
Ik dacht dat de post er nog niet zou opstaan.
Ik had heel wat problemen bij het plaatsen van foto's en begrijpen hoe alles in elkaar zat.
Nogmaals mijn oprechte verontschuldiging.
Ik had zelfs nog geen prijs in mijn hoofd, enkel een zoektocht of er wel enige interesse is voor een Audi uit Vlaanderen.
Prijs = onderling overeen te komen.
Groeten en fijne zondag,
Stefan
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Even in Duitsland gezocht , van €1199,- voor kapot achterlicht tot €8000,-
Dus ik denk dat gezien het huidige Diesel aanbod dat deze tussen de €2000,- en €4000,- zal komen.
Ik zou liever hier een opgave van onderhoud zien, wanneer is tandriem vervangen en door Dealer, Universele of zelf gedaan?
Moderator edit: niet relevante info verwijderd
Dus ik denk dat gezien het huidige Diesel aanbod dat deze tussen de €2000,- en €4000,- zal komen.
Ik zou liever hier een opgave van onderhoud zien, wanneer is tandriem vervangen en door Dealer, Universele of zelf gedaan?
Moderator edit: niet relevante info verwijderd
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik zie als opties alleen een trekhaak - lijkt origineel, afneembaar, maar waarom zit ie er dan onder (sleuteltje zoek? - is na te bestellen)
Datum eerste toelating lijkt me interessant.
Ik heb geen ervaring met invoer uit België, maar invoer kost je hoe dan ook een paar honderd euro.
Mogelijk dat verkoper naar de NL-grens kan rijden, daar de auto overdragen, eendagskenteken erop en door naar de RDW-keuring.
Datum eerste toelating lijkt me interessant.
Ik heb geen ervaring met invoer uit België, maar invoer kost je hoe dan ook een paar honderd euro.
Mogelijk dat verkoper naar de NL-grens kan rijden, daar de auto overdragen, eendagskenteken erop en door naar de RDW-keuring.
- Stefan De Laet
Beste,
De trekhaak ik origineel en stond al gemonteerd toen ik deze auto kocht.
De sleutel is aanwezig, maar mijn dochter heeft deze nooit gebruikt, laat staan dat ze afwist van het bestaan van deze sleutel.
Groot onderhoud gehad vorig jaar door onze plaatselijke garage die alle merken doet en die een officieel depannage diens 24/24 voor VAB.
Hij doet het onderhoud van mijn Toyota Prius en LR Discovery4.
Prijs die ik graag zou hebben =+/- 3000,00 €.
Is dat realistisch hoop ik toch?
Zelf ben ik volledig nieuw op forum en ken nog niet alle regels en knoppen, dus aub verontschuldig als ik verkeerd zou overkomen.
Groeten en bellen mag ook 0032475254149
Stefan
De trekhaak ik origineel en stond al gemonteerd toen ik deze auto kocht.
De sleutel is aanwezig, maar mijn dochter heeft deze nooit gebruikt, laat staan dat ze afwist van het bestaan van deze sleutel.
Groot onderhoud gehad vorig jaar door onze plaatselijke garage die alle merken doet en die een officieel depannage diens 24/24 voor VAB.
Hij doet het onderhoud van mijn Toyota Prius en LR Discovery4.
Prijs die ik graag zou hebben =+/- 3000,00 €.
Is dat realistisch hoop ik toch?
Zelf ben ik volledig nieuw op forum en ken nog niet alle regels en knoppen, dus aub verontschuldig als ik verkeerd zou overkomen.
Groeten en bellen mag ook 0032475254149
Stefan
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Stefan De Laet dank voor al deze informatie en openheid van zaken, wordt zeer gewaardeerd.
Succes met de verkoop!

Succes met de verkoop!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Auto is verkocht aan @Reno, topic wordt gesloten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16