A2 gekocht
- A1A2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hallo allemaal,
Gisteren hebben wij een A2 gekocht. Dus nu is het tijd geworden om, na een paar weken de kat uit de boom te hebben gekeken op dit forum, mijzelf voor te stellen.
Woonachtig in een dorpje in Friesland tussen Leeuwarden en Groningen(stad). Doet iets in de bouw, maar houdt zijn 2 linker handen altijd schoon. Mag graag een blokje om op zijn Oostenrijkse umweltversmutzer. Kind van de jaren 80. Heeft iets met immaterieel erfgoed. Dinky.
We hebben in de hier welbekende snoepwinkel in Vorden een kobaltblauwe 1.4 uit 2002 gekocht. Deze was vrijdag net binnengekomen. Praktisch van 1e eigenaar (de 2e eigenaar heeft er nauwelijks in gereden en heeft hem maar een paar maanden gehad), 127d km, sportstoelen erin met elektrische lendensteun, keurige staat, winterbandjes op stalen velgen. Kortom, erg blij mee. Nu wachten op de aflevering zodat hij over een paar weken onze A1 mag vergezellen op de oprit.
Op dit moment heb ik nog geen plannen, behalve wat kleine punten. Er is door de vorige eigenaar al LED-verlichting geplaatst. Op de positie van het stadslicht zit verlichting in een (originele?) gele tint, niet helemaal mijn smaak. Ook twijfel ik nog over de autoradio e.d.. Er zit een Pioneer radio in met leuke functies en koppeling voor een carkit. Maar een af-fabriek systeem oogt toch mooier. Bellen doe ik uit principe niet in de auto, ook niet handsfree. Dus daar moeten we nog maar even over denken.
Groeten!
Gisteren hebben wij een A2 gekocht. Dus nu is het tijd geworden om, na een paar weken de kat uit de boom te hebben gekeken op dit forum, mijzelf voor te stellen.
Woonachtig in een dorpje in Friesland tussen Leeuwarden en Groningen(stad). Doet iets in de bouw, maar houdt zijn 2 linker handen altijd schoon. Mag graag een blokje om op zijn Oostenrijkse umweltversmutzer. Kind van de jaren 80. Heeft iets met immaterieel erfgoed. Dinky.
We hebben in de hier welbekende snoepwinkel in Vorden een kobaltblauwe 1.4 uit 2002 gekocht. Deze was vrijdag net binnengekomen. Praktisch van 1e eigenaar (de 2e eigenaar heeft er nauwelijks in gereden en heeft hem maar een paar maanden gehad), 127d km, sportstoelen erin met elektrische lendensteun, keurige staat, winterbandjes op stalen velgen. Kortom, erg blij mee. Nu wachten op de aflevering zodat hij over een paar weken onze A1 mag vergezellen op de oprit.
Op dit moment heb ik nog geen plannen, behalve wat kleine punten. Er is door de vorige eigenaar al LED-verlichting geplaatst. Op de positie van het stadslicht zit verlichting in een (originele?) gele tint, niet helemaal mijn smaak. Ook twijfel ik nog over de autoradio e.d.. Er zit een Pioneer radio in met leuke functies en koppeling voor een carkit. Maar een af-fabriek systeem oogt toch mooier. Bellen doe ik uit principe niet in de auto, ook niet handsfree. Dus daar moeten we nog maar even over denken.
Groeten!
- JJR
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Welkom! Foto's na aflevering worden we heel blij van 

1.6 FSI (BAD) | 27-02-2003| Pro Line | Ebonyzwarz pareleffect | Concert II | Mistlampen | CC | Full LED | DRL | Komfortblinker | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17 | Winter: Style + 185/50/15 + TT 8N
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Welkom,
Vooral veel lezen want dan leer je het meeste.
Vooral veel lezen want dan leer je het meeste.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Gegroet.
Idd, wat @JJR zegt.

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
Haha! Dag "FLA"....
ik heb je getraceerd... Lekker vaag ben je; geen naam; geen woonplaats... oke. oke... ik respecteer je criminele verleden.
Je hebt afgelopen donderdag de A2 opgehaald, toch? Gisteren was het mooi foto weer dus...
We wachten met spanning op verbinding...
Die beerenburger, of hoe dat hett kom ik zeker een keer nuttigen...
betutteling is zinloos; passie is Goud
- A1A2
Volgens mij gaan ze dat op dit forum niet begrijpen, maar voor degenen die zich afvragen waar dit over gaat: we zitten allebei op het Volvo 480 forum en hebben een 480 (gehad, in mijn geval). En waarom ik hier anoniempje speel is simpel want iedereen, ook zonder profiel, kan hier meegluren. Dat voelt toch een beetje alsof je in je blote tampeloer*s door je jaren 70-doorzonwoning loopt met de gordijnen open...Veertienmeizeventien schreef: ↑12 mei 2019, 07:28Haha! Dag "FLA"....
ik heb je getraceerd... Lekker vaag ben je; geen naam; geen woonplaats... oke. oke... ik respecteer je criminele verleden.
...
Die beerenburger, of hoe dat hett kom ik zeker een keer nuttigen...
Mis, ik moet nog wachten tot aanstaande donderdag.Veertienmeizeventien schreef: ↑12 mei 2019, 07:28Je hebt afgelopen donderdag de A2 opgehaald, toch? Gisteren was het mooi foto weer dus...
We wachten met spanning op verbinding...