ff voor voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
reneaudi

28 jul 2011, 21:30 0 x

hallo,ik ben rene 44 jaar uit rotterdam

heb sinds kort een audi a2,na jaren vw gereden te hebben ,
heb nu alleen nog een golf 1 diesel
mijn audi is een donker blauwe met (defect :cry: )panorama dak,4 electrische ramen,pdc als grootste extra opties,en sinds gisteren 17x7,5 velgen :P

ben geen hele actieve poster meer een lezer :oops: .

ben eigenlijk op zoek naar info over me dak of iemand die mij hierbij kan/wil helpen qua reparatie :)
een cc. ,dubbele bodem,een box voor onder de stoelen en een armstuen.
en verlagings veren en dan vnl. de keus hierin(eibach :?: )
Rens 79

28 jul 2011, 23:02 0 x

Hallo Rene uit Rotjeknor,

Mooi karretje met dito velgen,een foto camera maakt wel mooiere foto´s dan een telefoon. :lol:
Als je het forum doorleest kun je lezen dat andere mensen hier op het forum ook met een dak probleem in Duitsland zijn geweest.
Het heeft te maken met de leeftijd van de A2 ik dacht niet ouder dan 10 jaar en dan wordt het zelfs gratis gerepareerd.
Maar daar kunnen anderen je denk ik wel meer over vertellen.
Alleen is het nu vakantie tijd dus kunnen de reacties wel wat langer op zich laten wachten
falcon

29 jul 2011, 00:07 0 x

Welkom. Zoek hier op het forum maar eens naar coulance en oss. In ieder geval mag je auto op het moment dat je de afspraak maakt bij Rinner niet ouder dan 10 jaar zijn om voor de coulance-regeling in aanmerking te komen. Is je auto wél ouder, dan staan er op het duitse forumfoto's hoe je het dak uit elkaar haalt... Suc6 en veel rijplezier!
reneaudi

29 jul 2011, 18:26 0 x

[quote="Rens 79"]Hallo Rene uit Rotjeknor,

Mooi karretje met dito velgen,een foto camera maakt wel mooiere foto´s dan een telefoon. :lol:
Als je het forum doorleest kun je lezen dat andere mensen hier op het forum ook met een dak probleem in Duitsland zijn geweest.
Het heeft te maken met de leeftijd van de A2 ik dacht niet ouder dan 10 jaar en dan wordt het zelfs gratis gerepareerd.
Maar daar kunnen anderen je denk ik wel meer over vertellen.
Alleen is het nu vakantie tijd dus kunnen de reacties wel wat langer op zich laten wachten[/quote]

bedankt voor jullie reactie.
hallo rens uit poortugaal,ik kom eigenlijk uit hoogvliet ;)

audi is helaas net ouder dan 10 jaar,pis dus net naast de pot :o
dak doet het wel,maar hoop geratel.
gisteren audi geweest,wist nergens wat van af,moest hem maar eerst laten maken,daarna werd er gekeken OF er wel een coulance regeling was en van hoeveel procent op de onderdelen danwel op het arbeidsloon .

was ff enigste foto die ik had,na velgen swap,aangezien mijn vrouw er 99% mee rijdt,en zij niet op de hoogte was van de velgen wissel,ff fotootje gestuurd naar haar na het wassen ;) ,
(iphone maakt ''normaal'' idd betere fotoos )
Rens 79

29 jul 2011, 19:59 0 x

Heb ik ff een verrassing voor je ik kom eigenlijk niet uit Poortugaal affijn laat ook maar maar :lol:

Das pech hebben dat hij net ouder is dan 10 jaar (wat het dakkie betreft dan).

Ik zou zeggen tot spots,maar weet je vrouw dat je hier op de site geweest bent,anders kom ik dadelijk jouw karretje tegen,komt je vrouw thuis met van er zat een halve zool naar me te ....... :mrgreen:
reneaudi

29 jul 2011, 22:14 0 x

[quote="Rens 79"]Heb ik ff een verrassing voor je ik kom eigenlijk niet uit Poortugaal affijn laat ook maar maar :lol:

Das pech hebben dat hij net ouder is dan 10 jaar (wat het dakkie betreft dan).

Ik zou zeggen tot spots,maar weet je vrouw dat je hier op de site geweest bent,anders kom ik dadelijk jouw karretje tegen,komt je vrouw thuis met van er zat een halve zool naar me te ....... :mrgreen:[/quote]

ach ja ,allemaal rotterdam toch.

ik heb haar ingelicht,je kunt rustig ..........(ik hoop dat je seinen en/of zwaaien bedoeld :lol: )

latersss
Plaats reactie