Ik ben op zoek naar een beige kleurige hemel van een A2 met open dak.
De stof moet nog wel vast zitten en niet in de bekende hoekjes achterin los zitten.
Mocht je er 1 hebben of ergens iets weten, sloperij of schade auto laat het me dan weten via prive berichtje
Geen grijze of zwart aanbieden svp. (dat deed de onderdelen lijn bij een aanvraag...)
Alvast dank.
Beige hemel met OSS
- jensvos
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Sloop in Hoogeveen. DB Demontage. Betreft een A2 1.2 TDI met beige interieur. Misschien daar proberen?
EDIT: ik zie nu pas dat je hemel geschikt voor OSS zoekt, excuus.
EDIT: ik zie nu pas dat je hemel geschikt voor OSS zoekt, excuus.
- Bijlagen
-
- 3F02E4A5-BB4E-4E77-A62C-A45CE2D43086.jpeg (2.44 MiB) 1860 keer bekeken
1.4 TDI | 75pk | 2003 | AMF | S-Line | Kobaltblauw Metallic | FIS | Trekhaak
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik heb zelfde probleem en denk aan andere oplossing....
Ik test nu eerst een gewone in foute kleur.... beige stof die er op lijkt gevonden en die lijmen...
Ik heb ook beige OSS en zoek al 2 jaren alle sloperijen en ja hoor, de grijze en zwarte en zelfs zonder OSS aangeboden gekregen.... of met nog ergere vlekken!
Ga een gewoon dak kaal halen en testen hoe je goed kunt lijmen en zelf herstellen.
Zodra ik klaar hebt kom ik wel langs....
Ik test nu eerst een gewone in foute kleur.... beige stof die er op lijkt gevonden en die lijmen...
Ik heb ook beige OSS en zoek al 2 jaren alle sloperijen en ja hoor, de grijze en zwarte en zelfs zonder OSS aangeboden gekregen.... of met nog ergere vlekken!
Ga een gewoon dak kaal halen en testen hoe je goed kunt lijmen en zelf herstellen.
Zodra ik klaar hebt kom ik wel langs....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...