09 nov 2019, 09:30
0 x
Goed gevonden!
Maar de Polo Gti, & Ibiza zijn er ook enkele mee geleverd.
Het nadeel is over een jaar of 5....
Naast totaal andere blokken, ook nog schijven en na wisselen remklauw lopen we de kans dat
iemand naar onze A2 Dokter in Waalwijk gaat, op Kenteken bestelde... de Fsi/Atl achteras met schijven kwam Luukske wel vaker tegen maar met dit erbij?
Het is ook gewoon nieuw leverbaar, en elke garage zal verkeerde geleverd krijgen en zich suf zoeken!
Mijn dochter Isabel heeft de Polo versie gemonteerd, vermoedelijk zelfde OEM nummers.
De telefoon velgen paste net aan, de standaard 6 spaaks liepen aan! iets dikkere en zwaardere velg...
16" of 17" lukt wel maar hoe het met de15" zit is loterij.
Hetzelfde voor de thuis brenger, die op te pompen mini paste ook niet voor.
Na het invoeren kenteken op deze sloper zag ik de Blok & Schijf prijzen.... en beperkte keuze!
Ik verwacht dat Isabel de enige zal zijn met ik zie niets van schijf die ze heeft, de meeste zullen grote open velgen monteren, en dan is de remklauw in hittte bestendige verf spuiten een noodzaak.
Ik weet niet of deze remklauw gelijk paste of dat er meer moet gebeuren, zal mijn dochter even ondervragen.... want hoe zitten de bout gaten?
Ze komt pas over 3 weken weer thuis dus even geduld A.U.B.....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...