Es ist fast den gefürchtete Tag ...
- ArcSissy
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Een wel héél oplettend forumlid op A2 Freunde heeft een geinig knipseltje geplaatst. Het schijnt dat ABT Rennsport GMBH. weer een klein aantal A2-rijders blij kan maken met een nieuw produkt voor de 'oude' Audi A2. Na het onvertogen succes van de vorige ABT Audi A2 Bedienungsklappe in het voorjaar van 2019, heb ik meteen de stoute schoenen aangetrokken, mijn bankrekening geplunderd en snel een bestelling gedaan. Binnen 5 minuten had reeds een aankoopbevestiging in mijn mailbox zitten.
Ik ben erruch benieuwd.
Ik ben erruch benieuwd.
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wow @ArcSissy! Ze hebben zelfs jouw idee van de mistlamp overgenomen! Jij moet minstens met een flinke discount gecompenseerd worden!
We kunnen niet wachten, meer! meer!
We kunnen niet wachten, meer! meer!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
2 april!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16