Voor wie pepperpots nog te zwaar vindt ...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mooi setje is het!
Wel een uitdaging om in december met semislicks te gaan rijden, en de markt voor A2 rijders met raceaspiraties zal ook niet groot zijn... (al zijn er natuurlijk andere VAG modellen waar dit ook onder kan)
Wel een uitdaging om in december met semislicks te gaan rijden, en de markt voor A2 rijders met raceaspiraties zal ook niet groot zijn... (al zijn er natuurlijk andere VAG modellen waar dit ook onder kan)
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De pepperpots worden omdat ze zo licht zijn regelmatig gebruikt op het circuit. Dat zal hier ook wel het geval zijn (waarom zou je anders gewicht wegfrezen) en dan passen de semislicks wat beter in het beeld 

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Is dit nog veilig?
Als dit 1500 gram per wiel is?
De naaf uitdraaien lukte mijn ook nog wel...
De gaten frezen heb ik geen machine voor...maar bleef er voldoende materiaal over en als er 1 breekt heb je echt een probleem.
voor 4 velgen met 10 gaten = 40x frezen en polijsten en veel werk.
Maar €575,- is wel erg veel, vooral deze 195/50/15 passen wel maar Semi Slicks?
Kon merk of Dot code niet zien en zou er gewoon 4 seizoenen om zetten.. na goed aflakken met 2K lak voor netjes houden....
Als dit 1500 gram per wiel is?
De naaf uitdraaien lukte mijn ook nog wel...
De gaten frezen heb ik geen machine voor...maar bleef er voldoende materiaal over en als er 1 breekt heb je echt een probleem.
voor 4 velgen met 10 gaten = 40x frezen en polijsten en veel werk.
Maar €575,- is wel erg veel, vooral deze 195/50/15 passen wel maar Semi Slicks?
Kon merk of Dot code niet zien en zou er gewoon 4 seizoenen om zetten.. na goed aflakken met 2K lak voor netjes houden....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...