Ga ze eens een keer proberen..
Maar hebben maar 1 A2 .
Dus met een reserve koplamp deze in oude koplampen laten branden om mijn pro bosch accu lader met belast met H7 en H3 halogeen voor meeste warmte te op te wekken...
Later ga ik ze plaatsen het wat warmer weer is..
of misschien eerder bij meeting van een kleinschalig Audi A2 eet clubje een medeforum lid hiermee blij kan maken :3 .
het rode ziet er wel degelijk uit demet 1 cree led erop in de w5w maar door het rode wel opvalt in de koplamp lijkt mij .
De andere W5W led met drie ledjes erop is wel beter op wel vier punten gesoldeerd of dit betere oplossing is maar geeft wel voor mijn gebruik veel minder lumen dan de enkele cree led in rode behuizing .
Natuurlijk is voor mij het beste resultaat en betrouwbaarheid nog steeds de aangepaste H1 ik nu erin heb zitten als stadslicht lampje met 720 lumen 4,2 watt verbruik . En deze waren inmiddels met 2 apk's keuringen erin ..gecheckt en ook eens door koop9 op een lampen tester geweest voor de zomer 2016 )
(met opbrengst in lumen met 6 x led totale wattage 30w cree leds) .
Voor velen is met minder lumen voldoende,vanwege ze toch met dimlicht rijden.
Maar wij gebruiken wel eens parkeer lichten en dan valt de voorzijde echt beter op met circa 700 lumen ook zelfs schemerig weer regen etc.. overdag door de positie van de Audi A2 stadslampjes lens behuizing in de koplamp ook van de zijkant beter zichtbaar is tov andere merken Auto's met stadslampjes....!
De rode met 1 cree led op kop w5w led geeft volgens opgave website cartronix 300 lumen dus ik verwacht dan die de naast ligt dan 200 -225 lumen zijn ik nog niet achter ben gekomen welke type ledjes gebruikt zijn maar denk de 5630 qua grote.