Van 1.4 diesel naar E versie?

Projecten, modificaties en accessoires.
zoop

21 jun 2015, 17:14 0 x

Ik stel me voor hoe in jouw huis het constante geratel van je toetsenbord te horen moet zijn :D

Dusseh, laat je barrel eens zien.
JDuijnker

21 jun 2015, 21:46 0 x

Ik stel me voor hoe in jouw huis het constante geratel van je toetsenbord te horen moet zijn :D

+ 1 .......
Bluemotion

21 jun 2015, 22:00 1 x

<blockquote class="Quote" rel="zoop">Ik stel me voor hoe in jouw huis het constante geratel van je toetsenbord te horen moet zijn :D

+ 1 .......</blockquote>
+1, very curious.......
Dirck

21 jun 2015, 22:32 0 x

Geratel, moet ik nu ook al de flex toetsenbord die geruisloos op de oude Desktop laten zien?

Dezelfde als tandarts, doekje er over en schoon...
Dirck

22 jun 2015, 11:25 0 x

1897! Ja en nog België ook!
Daar was een plaatselijke smederij die een Paarden Loze Koets aanbood.
Met Loden Accu gevoed en dus een der eersten.

Mijn Condensator plan, ja de Lithium Ion Batterij en Condensatoren bestaan al maar kunnen ploffen en zijn duur.
Verder dure grondstoffen noodzakelijk die schaars zijn.
Daarom het onderzoek van zowel TU-Eindhoven als TU-Delft naar Grafeen.
Dat is goedkope rotzooi, lastig te maken en als laboratorium opstelling werkt het!

Het handmatige is maar 1 per week dus onbetaalbaar door Uurloon, zelfs in China, maar als je het machinaal gaat maken komen er wel tot 800 per week uit dus 30% van de eerder genoemde L~I Batterijen en Condensatoren.

Bij massa dus betaalbaar en met een A2 waar je er onder bodem en in motorkap vermoedelijk 120 kwijt kunt, eventueel nog 50 in de dubbele bodem van kofferbak.... en die 170 betekende dus maximaal 5 per week....
Alleen zoals studenten werken, niet getest en hoe hoog is de uitval en afkeur?
Net als bij Computer processoren, de Celeron is afgekeurde budget die op half werkte!

Als het lukt een oude failliete drukkerij over te nemen om de gemaakte Grafeen Coating als eerder de Belgen publiceerden....

http://www.nu.nl/tech/3610495/nieuwe-kr ... laden.html

Ja, het is er al maar onbetaalbaar en verkeerd gemaakt...
Dit zijn dus Telefoons en ik wil formaat keukenrol maar verhaal is hetzelfde...

En als mijn A2E lukt, Toyota zal voor vele Duizenden Prius rijders een motorloze met alleen maar stekker willen.
Dus NL fabrieken met oude Offset druk techniek kan weer uit de kast na een aanpassing van eerdere nauwelijks bruikbare patenten...
luukske
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

22 jun 2015, 20:50 0 x

Anders eerst even zo beginnen? om ervaring op te doen en vast voor de kleinkinderen?
https://youtu.be/WWtjJxwpRk4 :-h
foppe

22 jun 2015, 21:14 0 x

Of zo: :> :D
https://www.youtube.com/watch?v=MUy--OdHvIk

Dirck, ik vind je verhalen geweldig hoor, zit met volle teugen te genieten. Tis soms wel even puzzelen wat er staat, maar daar komen we altijd wel uit.

Ik ben alleen wel benieuwd hoe je die condensatoren veilig wil maken, ik moet er niet aan denken dat er straks in Hoorn een prachtige A2E uitgebrand op de parkeerplaats staat. @-)
luukske
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

22 jun 2015, 22:03 0 x

Het is zeker boeiend als het lukt ga ik het zeker ook proberen maar nu even geen tijd voor en geen 4e a2 achter de hand :)
Dirck

23 jun 2015, 18:21 0 x

Beide kleinkinderen hebben al Jeep en Mini met normale accu...
Opgeknapte markt plaatsjes....
Wel radio gemonteerd en daar zijn diverse buren niet echt blij mee!
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

23 jun 2015, 22:10 0 x

Geloof me dat ze bij de RDW bij een keuring heel lastig gaan doen wat betreft de veiligheid.
Als je weet hoe ver het gaat bij een E-tron, GTE of Hybrid als je bij VW en audi kijkt dan weet je dat ze daar niet over 1 nacht ijs zijn gegaan, alles is extreem beveiligd en je kan nagenoeg niet onder hoogspanning komen te staan zelfs als de zaag in de kabels zet....
Er zit een soort van aardlekschakelaar op net als thuis.
Ik heb meerdere cursussen gehad over hybride en volledig elektrische VW´s en moet over 2 weken weer maar als we daar bij pon dan al die onderdelen los op de tafel zien en uit elkaar halen begrijp je dat er heel erg aan veiligheid, betrouwbaarheid en duurzaamheid is gewerkt.

Dirck ik wil je niet ontmoedigen maar ik zou toch echt eens eerst bij het RDW informeren aan wat voor eisen een zelf(om)bouw project moet voldoen en vandaar uit gaan werken alvorens je straks te veel moet veranderen.

Google ook eens op ¨ombouw naar elektrische auto¨ er zijn al bedrijven mee aan de gang, misschien kun je daar eens een lichtje op doen, zou heel veel tijd en geld schelen.

Vandaag met de golf GTE naar huis, blijft leuk, trek alle A2´s er uit! En dan is de benzine motor nog in ruste....... want als die er bij komt gaat ie ong. net zo snel als een GTI.
Wat dat betreft ben ik wel een fan geworden van elektrisch rijden.
Plaats reactie