Ik merkte dat mijn A2 niet op 90 graden komt en er sowieso erg lang over deed om de 70 graden te halen. Fijn om zo'n adres te hebben in de buurt!

Was inderdaad eenvoudig op te lossen. Alles hangt er weer netjes bij.iKnijff schreef: ↑19 jan 2019, 06:36Ik stapte nogal vreemd in, zat even ergens anders met m’n hoofd. Maar fijn dat het waarschijnlijk te fixen is. (:DED@2 schreef: ↑18 jan 2019, 19:57@iKnijff ,
Die krijg je zo weer netjes en functionerend. Desnoods haal je hem eruit, en dan op je gemak. Lamellen zitten met bokjes op de uiteinden in kleine gaatjes. Hier zijn ze alleen maar uit gewipt lijkt het..
Maar het is idd knap met je knie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen![]()
Ik heb het dus zelf gedaan.. Niet erbij na gedacht dat de koelvloeistof eruit zou sproeien..
Tuurlijk wil ik dat wel delen .nadat ik een foto van de pedalen van DED@2 via mail had gekregen heb ik hem verteld dat ik ook opzoek ging naar zo’n voetruststeun die hij in zijn auto had. Niet veel later kreeg ik van hem de tip dat er bij Wubbema autoparts een audi TT voetruststeun te koop was. Deze heb ik dan ook natuurlijk gelijk besteld.Dat is dan weer het mooie van dit forum.Dus wie zo’n steun ook graag wilt bemachtigen zou deze (wubbema autoparts) in de gaten moeten houden. En DED@2 nogmaals bedankt. ( trouwens de hint om DED@2 te pb ‘n kwam van HansJan ,thnx).