[quote="Hilbren"]Het tikje zat in een 1.4 liter benzine blokje.
Mijn kofferbak:
Let vooral op het vakje rechts boven, die is leeg...[/quote]
En wat zou daar ooit kunnen zitten?
Nieuw, op zoek naar, paar vragen
LOL!
Ok, ik maar denken ik mis wat gereedschap, hahaha
Als dat alles is...
Ik heb nu een blaupunkt radio, hij moet er wel een keer uit want hij vindt 96.8 Mhz geen eens. Dat signaal zit wel zo sterk in de lucht dat je dit zonder antenne moet kunnen vinden met een dergelijke radio. Hij scant er nu vrolijk overheen.
O, en als we toch bezig zijn, mn auto gaf pas aan dat de achterklep open was, dit terwijl ik hem echt goed dicht gemept had. In mn dashboard werd aangegeven dat hij niet goed gesloten was. Wat kan dit zijn. Misschien een bediengsfoutje van de gebruiker?
Als dat alles is...
Ik heb nu een blaupunkt radio, hij moet er wel een keer uit want hij vindt 96.8 Mhz geen eens. Dat signaal zit wel zo sterk in de lucht dat je dit zonder antenne moet kunnen vinden met een dergelijke radio. Hij scant er nu vrolijk overheen.
O, en als we toch bezig zijn, mn auto gaf pas aan dat de achterklep open was, dit terwijl ik hem echt goed dicht gemept had. In mn dashboard werd aangegeven dat hij niet goed gesloten was. Wat kan dit zijn. Misschien een bediengsfoutje van de gebruiker?
Heb ik ook een paar keer gehad. Nog steeds eigenlijk. De garage heeft wat afgesteld en vernieuwd (wat precies weet ik niet meer). Het heeft te maken met de elektrische sluiting/opening icm de vanger. Heel irritant in ieder geval. Op het moment geen last meer van, maar nu je er over begint... Ik zal er weer eens naar vragen aan de vrouw!
Panoramadak overigens nooit problemen mee gehad, maar ik gebruik hem niet echt heel vaak.
Panoramadak overigens nooit problemen mee gehad, maar ik gebruik hem niet echt heel vaak.
Als je een kofferbaklampje hebt, blijft die ook branden.
De slotvanger kun je ook zelf instellen.
Klep dichtgooien is niet echt de oplossing. Beter is de klep met de hand te sluiten.
Hmm? Wat is het verschil denk je?
Hou de klep vast met dichtdoen, in plaats van een mep geven.
De slotvanger kun je ook zelf instellen.
Klep dichtgooien is niet echt de oplossing. Beter is de klep met de hand te sluiten.
Hmm? Wat is het verschil denk je?
Hou de klep vast met dichtdoen, in plaats van een mep geven.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Hilbren"]LOL!
Als dat alles is...
O, en als we toch bezig zijn, mn auto gaf pas aan dat de achterklep open was, dit terwijl ik hem echt goed dicht gemept had. In mn dashboard werd aangegeven dat hij niet goed gesloten was. Wat kan dit zijn. Misschien een bediengsfoutje van de gebruiker?[/quote]
Uit het verhaal maak ik op dat je inmiddels een A2 gekocht hebt. Wat is het geworden? We hebben alleen een
"sneak preview" van de kofferbak ...
Als dat alles is...
O, en als we toch bezig zijn, mn auto gaf pas aan dat de achterklep open was, dit terwijl ik hem echt goed dicht gemept had. In mn dashboard werd aangegeven dat hij niet goed gesloten was. Wat kan dit zijn. Misschien een bediengsfoutje van de gebruiker?[/quote]
Uit het verhaal maak ik op dat je inmiddels een A2 gekocht hebt. Wat is het geworden? We hebben alleen een
"sneak preview" van de kofferbak ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot