Klopt. Dat hoop ik nog te laten herstellen.bart.de-waard schreef: ↑14 sep 2019, 21:09Gefeliciteerd!
Ziet er strak uit, en een erg mooie kleur.
Gaat het OSS maar half open?
Op zoek
- Thijs
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik had bij Jan Eenink een zoekopdracht uit staan. En op een gegeven moment mailde hij over deze a2. Een s-line (onderstel en interieur), open dak, 4 elektrische ramen, radio met 8 speakers. Tja, daar werd ik dus wel enthousiast van. Het verloop van dit verhaal laat zich raden. Al hoewel ....
Op weg naar Vorden voor een proefrit:
Zoon: ‘weet je wat het is met zo’n a2?’
Ik: ‘nee, wat bedoel je?’
Zoon: ‘het is niet echt een gezinsauto, niet echt een SUV en zeker geen sportauto. Hij hoort eigenlijk nergens bij. Het is een soort van vergeten groente’
Ik:

Bij aankomst bij Jan:
Zoon: kijk de groenteboer!
Deze a2 gaat dus thuis door het leven als
de blauwe pastinaak
Laatst gewijzigd door Thijs op 15 sep 2019, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- HansJan
- Moderator

Jan's snoepwinkel bij deze gebombardeerd tot groenteboer

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Beter half open dan de vele die dicht moesten blijven.
Ik hoop later er vele te kunnen herstellen maar mijn gezondheid laat dit niet toe, boven je hoofd werkende is erg vermoeiend, hoop iemand die gezond en jong is op te leiden hoe je dit weer volledig werkende kunt krijgen, genoeg oefen materiaal in onze nu 7 x OSS familie!
Ik hoop later er vele te kunnen herstellen maar mijn gezondheid laat dit niet toe, boven je hoofd werkende is erg vermoeiend, hoop iemand die gezond en jong is op te leiden hoe je dit weer volledig werkende kunt krijgen, genoeg oefen materiaal in onze nu 7 x OSS familie!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
Elke groenteman heeft wel eens een rotte verkocht waarmee je terug moet voor geld terug....
Ik heb voor iemand gezocht en vond zelf ook heel veel keren voor niets rijden, maar beter dan miskoop.
Gelukkig had ik route met 5 verkopers en alleen de laatste wilde tot 40% van vraagprijs zakken, dat was technisch de minste maar daar was de prijs ook naar......
Een perfecte met minder dan 100.000 Km is meestal terug gedraaide sjoemel Audi of veel te duur.
Ik heb voor iemand gezocht en vond zelf ook heel veel keren voor niets rijden, maar beter dan miskoop.
Gelukkig had ik route met 5 verkopers en alleen de laatste wilde tot 40% van vraagprijs zakken, dat was technisch de minste maar daar was de prijs ook naar......
Een perfecte met minder dan 100.000 Km is meestal terug gedraaide sjoemel Audi of veel te duur.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Bernard
- Audi A2 clublid
Ik vond €5500 een behoorlijk bedrag (voor het vertrouwen) en de A2 en dan 5 wkn aan het lijntje gehouden
Is behoorlijk rot volgens mij en zonder enig overleg.
Ja je moet ook tegen terechte kritiek kunnen als ondernemer
Is behoorlijk rot volgens mij en zonder enig overleg.

Ja je moet ook tegen terechte kritiek kunnen als ondernemer
- eekhoorntje
Het probleem met handelaren is dat ze met elke verse inkoop niet zelf een aantal dagen eerst op groene platen gaan rijden.
Dan leer je elk foutje te vinden en vooraf herstellen en dan pas te koop aanbieden.
Ook is tijdig rekeningen betalen een goede, want als je 2 maanden op je geld moet wachten doe je volgende klussen niet meer!
Ook de kant beloven dat laat maar plaatselijk doen en stuur de rekening maar, en dan traag ooit betalen?
Helaas is het een mooie snoepwinkel maar niet wel vlot afgeleverd maar andersom traag uitbetalen van beloofde zaken!
En vermoedelijk ook de reden waarom hij, hoewel forumlid is, nooit meer hier reageerde.
En het was juist een mooie locatie voor Meeting maar ik denk dat vele dat nu niet meer willen.
Mooie handel, stevige prijzen en daar mag je wel iets meer service en coulance bij verwachten.
Dan leer je elk foutje te vinden en vooraf herstellen en dan pas te koop aanbieden.
Ook is tijdig rekeningen betalen een goede, want als je 2 maanden op je geld moet wachten doe je volgende klussen niet meer!
Ook de kant beloven dat laat maar plaatselijk doen en stuur de rekening maar, en dan traag ooit betalen?
Helaas is het een mooie snoepwinkel maar niet wel vlot afgeleverd maar andersom traag uitbetalen van beloofde zaken!
En vermoedelijk ook de reden waarom hij, hoewel forumlid is, nooit meer hier reageerde.
En het was juist een mooie locatie voor Meeting maar ik denk dat vele dat nu niet meer willen.
Mooie handel, stevige prijzen en daar mag je wel iets meer service en coulance bij verwachten.
- HansJan
- Moderator
Laten we in deze voorstelronde weer on-topic gaan. Dank u.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16