Armsteun voor de A2
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
https://www.voorwindenparts.nl/mlc310-a ... -stof.html
Ik heb deze maar de afbeelding klopt niet.
Artikel nummer is: (SD) CUF21T21
Adapter dezelfde als ArcSissy
Ik heb deze maar de afbeelding klopt niet.
Artikel nummer is: (SD) CUF21T21
Adapter dezelfde als ArcSissy
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- bertduursma
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zo te zien heb je nu een bevestigingssteun voor de rechter (passagiers) stoel besteld. Is dat je bedoeling?
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ik had ook al geconstateerd dat de aanduiding L/R allesbehalve duidelijk is... op de linkerstoel (bestuurder in Europa, passagier in UK) zit de armsteun rechts en op de rechterstoel (bestuurder in UK, passagier in Europa) zit de armsteun links.
- bertduursma
- Audi A2 clublid
Vandaag begonnen aan het plaatsen van de Sydmeko armsteun, waarbij ik nauwgezet de Audi werkplaats manual volg. Ik kijk dan bij het vervangen van de rugleuning bekleding van de voorstoel, die moet immers losgemaakt om de steun vast te kunnen zetten.
.
Het betreft originele A2 sportstoelen met stofbekleding en met de harde kunststof afdekking op de achterkant van de rugleuning, met het bagagenetje.
Ik loop vast bij het verwijderen van het kunststof paneel achterop de rugleuning (waar het netje ook aan vast zit).
Wie heeft dit al een keer gedaan en weet wellicht nog hoe dit aan te pakken. Ik ben blijven steken op pagina 158 van de body/interieur manual.
Deze opdracht is nog gelukt: "Pull out backrest cover panel -7- from clip -6-."
Hier blijf ik steken: : "Pull out backrest cover panel -7-."
Het verwijderen van de zij airbag is een kip-ei verhaal in de manual. Je moet dat doen op het moment dat de bekleding er nog niet af is. De bekleding kan er echter niet af voordat je de airbag eraf hebt gehaald.... of zie ik iets over het hoofd?
.
Het betreft originele A2 sportstoelen met stofbekleding en met de harde kunststof afdekking op de achterkant van de rugleuning, met het bagagenetje.
Ik loop vast bij het verwijderen van het kunststof paneel achterop de rugleuning (waar het netje ook aan vast zit).
Wie heeft dit al een keer gedaan en weet wellicht nog hoe dit aan te pakken. Ik ben blijven steken op pagina 158 van de body/interieur manual.
Deze opdracht is nog gelukt: "Pull out backrest cover panel -7- from clip -6-."
Hier blijf ik steken: : "Pull out backrest cover panel -7-."
Het verwijderen van de zij airbag is een kip-ei verhaal in de manual. Je moet dat doen op het moment dat de bekleding er nog niet af is. De bekleding kan er echter niet af voordat je de airbag eraf hebt gehaald.... of zie ik iets over het hoofd?
- 4$$
Ik kan je helaas niet helpen want ondanks dat ik ook zelf de Sydmeko armsteun heb geïnstalleerd heeft mijn A2 "normale" stoelen welke dus anders in elkaar zitten.
Hopelijk is er iemand die wel al eens met dit bijltje gehakt heeft.
Hopelijk is er iemand die wel al eens met dit bijltje gehakt heeft.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- bertduursma
- Audi A2 clublid
Heeft niemand hier ervaring met Sydmeko inbouw in een rugleuning met harde achterkant?
- 4$$
Dat bedoel ik ook. Jij weet mogelijk hoe je de bekleding los kan krijgen. Dat monteren van de adapter en armsteun stelt verder niks voor.