https://www.bm-parts.nl/onderdeel/95269 ... MiOiIifQ==
Geschikt voor Audi A2 (FSI), maar wel met 6N0prefix.
Niet starten - brandstofpomp relais?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hier een 8Z0 exemplaar: https://shop.euroimpex.lt/en/dalis/1144623/relay-module
Wel apart dat deze volgens de advertentie uit een A4 TDI 81kw is gedemonteerd.
Blijkbaar was het oorspronkelijke relais ook moeilijk te leveren ...
Wel apart dat deze volgens de advertentie uit een A4 TDI 81kw is gedemonteerd.
Blijkbaar was het oorspronkelijke relais ook moeilijk te leveren ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Hi Ticcie,
Ik zie dat dit een oude thread is, maar aangezien ik vrijwel 100% hetzelfde probleem heb en ook geen vervanging kan vinden, vroeg ik me af of na het solderen het blijvend opgelost was of dat het probleem weer terug kwam? Voor mij een beetje de vraag is het na 23 jaar nu echt gedaan met mijn geliefde A2
Groeten, Johan
Ik zie dat dit een oude thread is, maar aangezien ik vrijwel 100% hetzelfde probleem heb en ook geen vervanging kan vinden, vroeg ik me af of na het solderen het blijvend opgelost was of dat het probleem weer terug kwam? Voor mij een beetje de vraag is het na 23 jaar nu echt gedaan met mijn geliefde A2
Groeten, Johan
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ha Johan,
Goed nieuws hoor! Het is blijvend opgelost na het solderen, de zoektocht naar een relais ook gestaakt na een tijdje. Ik denk dat je gewoon naar een sloperij moet om er daar eentje te scoren als solderen niet helpt, maar bij mij was de breuk duidelijk te zien met een loeplamp erbij.
Goed nieuws hoor! Het is blijvend opgelost na het solderen, de zoektocht naar een relais ook gestaakt na een tijdje. Ik denk dat je gewoon naar een sloperij moet om er daar eentje te scoren als solderen niet helpt, maar bij mij was de breuk duidelijk te zien met een loeplamp erbij.