open sky
[quote="chipsoer"]Het schijnt dat het merendeel daadwerkelijk diverse problemen heeft en het betreft dan voornamelijk de bouwjaren tot 2004 te zijn
Gr Eric[/quote]
Zijn de versies vanaf 2004 dan technisch anders? Of lijken ze beter doordat ze te jong zijn en minder voorkomen?
Ray
Gr Eric[/quote]
Zijn de versies vanaf 2004 dan technisch anders? Of lijken ze beter doordat ze te jong zijn en minder voorkomen?
Ray
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
helaas (nog niet gelukt)
wat er veranderd is dat de kabel aanhechtingspunten verzwaard zijn. wat bij mij dus niet is en dus kapot is
waar ik niet bij kan. vraagje? zit de voorste ruit gelijmd?
Thijs
wat er veranderd is dat de kabel aanhechtingspunten verzwaard zijn. wat bij mij dus niet is en dus kapot is

Thijs
- mx-man
zo binnen kort het afrondende hoofdstuk voor een open sky systeem
onderdelen vandaag besteld, voor 50 euro. kijk dan blijft het leuk. er is namelijk een reparatie set voor de voorste geleiders. vervolg komt spoedig...
Thijs

Thijs
Eenhuzarenstukje als je dit lukt Thijs! Straks stromen de verzoekjes van andere OpenSky bezitters je toe zo van "Kun je de mijne ook repareren?"
Ik wens je alle succes toe en dan kun je met dit hete weer lekker open rijden, wel zo lekker
als je geen climate con trol hebt
Gompie

Ik wens je alle succes toe en dan kun je met dit hete weer lekker open rijden, wel zo lekker
als je geen climate con trol hebt

Gompie
[quote="mx-man"]helaas (nog niet gelukt)
waar ik niet bij kan. vraagje? zit de voorste ruit gelijmd?
Thijs[/quote]
Niet vergeten om foto's te maken van de "operatie" !

Thijs[/quote]
Niet vergeten om foto's te maken van de "operatie" !
- mx-man
Zo het mechanisme werkt weer prima
dus ik dacht missie gelaagd. Maar nee. De oelewappers die voor mij die auto gehad hebben, hebben veel te lang door gedraaid met een tandwiel dat oversloeg. Resultaat afgesleten tand wiel. dus ik naar de audi dealer voor een tandwiel kom ik bij de balie, Nee meneer we kunnen alleen een nieuwe motor leveren a 350 euro. ( Sorry ) dus ik d'r net even op ebay gezocht naar een willekeurig panoramadak motor met goed tandwiel en gevonden prijs 40 pound. dus hoofd stuk word vervolgd. in ieder geval is het oude tandwiel alleen wel bijna tandloos :p eraf. soap word dus vervolgd.
Maar over het repareren van het mechanisme. het is te doen als je van priegelen houd. het is een plaatje wat je aan die geleider moet schroeven en het is goed te doen als je kijkt wat je er voor krijgt voor welke prijs. DUS ik zeg Gewoon Doen
!!
Thijs

Maar over het repareren van het mechanisme. het is te doen als je van priegelen houd. het is een plaatje wat je aan die geleider moet schroeven en het is goed te doen als je kijkt wat je er voor krijgt voor welke prijs. DUS ik zeg Gewoon Doen

Thijs
- Donckerwolke
Mooi, goed dat het lukt en je niet opgeeft.
Wat gaat je uurloon worden als je het ook voor anderen gaat doen? :lol:
Wat gaat je uurloon worden als je het ook voor anderen gaat doen? :lol: