adapter Aerotwin
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Naar aanleiding van diverse aanvragen, heb ik de Duitse A2 vriend gevraagd of hij nog adapters kon maken voor de aerotwin wisher. Het betreft een adapter voor de ruitewisser tot bwjr 2002, met de adapter kan de aerotwin bevestigd worden en behoeft er geen complete arm verwisseld te worden. de aerotwin wisser zelf wordt op ebay.de aangeboden vanaf €12,00 De kosten voor de adapter bedragen €28,55 incl verzendkosten. ik heb met onze Duitse vriend afgesproken dat ik zaterdag laat weten hoeveel we er nodig hebben. Het bedrag dient vooraf betaald te worden en de levertijd is ong. 2 a 3 weken. als bijlage een foto van de adapter
Er zijn op de A2 twee types ruitenwisser gebruikt. Tot ca. 2002 het 'oude' model en vanaf dat moment de 'Aerotwin' wisser. Er wordt gezegd dat de Aerotwin beter wist en langer meegaat. Maar je kunt niet zomaar de nieuwe wisser op de oude arm monteren. Met de adapter van chipsoer gaat dat wel.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hallo,
Ik had op mijn 1e A2 een aerotwinwisser zitten. Deze wist inderdaad goed maar bij vervanging redelijk kostbaar!
Op mijn huidige A2 zit een "ouderwetse" ruitenwisser, deze wist ook goed maar hier kun je het rubber los van vervangen (heb laatst een setje gekocht met 2 rubbers erin voor € 10,- Eén rubber geplaatst en werkt weer perfect!
Dus voor beide wissers is wat te zeggen.
Theo
Ik had op mijn 1e A2 een aerotwinwisser zitten. Deze wist inderdaad goed maar bij vervanging redelijk kostbaar!
Op mijn huidige A2 zit een "ouderwetse" ruitenwisser, deze wist ook goed maar hier kun je het rubber los van vervangen (heb laatst een setje gekocht met 2 rubbers erin voor € 10,- Eén rubber geplaatst en werkt weer perfect!
Dus voor beide wissers is wat te zeggen.
Theo