Ik heb nog wat onderdelen liggen van een gesloopte A2 - alles mag weg voor een vriendenprijsje:
- middelste zonneklepje (grijs) € 5
- veiligheidsgordels (L achter, R achter) € 10 per stuk
- portierslot RV en RA met handgreep (zwart ongelakt) € 10 per stuk
- luidspreker lagetonen 8Z0 035 411 € 10 per stuk
- rembekrachtiger en hoofdremcilinder € 20
- voorspatbord links, achterspatbord randen L en R € 5 per stuk
- portierrubbers (voor portieren RV, RA en LA) € 5 per stuk
- gaspedaal €10
- inlaatspruitstuk € 10
- injector rail met 4 injectoren € 25
- krukas €10
- kop met nokkenassen € 10
Wat eind dit jaar niet weg is, gaat naar de oud-metalen handelaar c.q. in de kliko.
Nog wat onderdelen vanaf € 5
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ja, de onderdelen komen van een AUA motor en de auto was zwart (LZ9W). De spatbordranden zijn niet zonder gebruikssporen. Je bent van harte welkom om te komen kijken; 't is tenslotte heel dichtbij...
- Daan86
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Veiligheidsriem rechtsvoor is die nog beschikbaar en kan deze ook in een Diesel: AMF (1.4 TDI 75pk)? 
Ps.: die van mij loopt vast en kan niet meer uitgetrokken worden. Heel vervelend voor mijn medepassagier.

Ps.: die van mij loopt vast en kan niet meer uitgetrokken worden. Heel vervelend voor mijn medepassagier.
- Peter_Maathuis
- Moderator
Die is er nog en hij is af te rollen, blokkeert als je dat snel doet en rolt zichzelf weer op. Beter voor je passagier (en voor jou als eigenaar van de auto ben je nu strafbaar als je een passagier voorin zou meenemen).
Veiligheidsriemen zijn niet anders bij verschillende motorisering, dus ja, past in elke A2 (maar alleen rechtsvoor
)
Veiligheidsriemen zijn niet anders bij verschillende motorisering, dus ja, past in elke A2 (maar alleen rechtsvoor

- Daan86
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ik neem hem graag over van je.Peter_Maathuis schreef: ↑16 dec 2022, 13:49Die is er nog en hij is af te rollen, blokkeert als je dat snel doet en rolt zichzelf weer op. Beter voor je passagier (en voor jou als eigenaar van de auto ben je nu strafbaar als je een passagier voorin zou meenemen).
Veiligheidsriemen zijn niet anders bij verschillende motorisering, dus ja, past in elke A2 (maar alleen rechtsvoor)

Mijn riem is nu niet strafbaar. Want hij doet zn werk wel, maar soms kan je niet meer uittrekken en zit die vast waardoor de medepassagier soort van gewurgd wordt.

- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Lastig hoor als je medepassagier tikt als je terugrijdt

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005