Lid worden van de Audi A2 Club NL
- Willem
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Lid geworden door 10 euro over te maken.
Na vele jaren passief het forum heel af en toe te raadplegen, omdat de A2 weinig problemen had, nu toch maar eens het forum en de club steunen.
EPC en check engine lampje branden allebei en komen na wissen direct weer terug. Foutcode P0403 EGR klep N18 onjuiste werking. Met behulp van informatie op het forum en internet verdenk ik het gasklephuis en wellicht pijp van gasklep huis naar EGR klep. Hopelijk is het reinigen van beide voldoende om de storingen op te lossen.
Na vele jaren passief het forum heel af en toe te raadplegen, omdat de A2 weinig problemen had, nu toch maar eens het forum en de club steunen.
EPC en check engine lampje branden allebei en komen na wissen direct weer terug. Foutcode P0403 EGR klep N18 onjuiste werking. Met behulp van informatie op het forum en internet verdenk ik het gasklephuis en wellicht pijp van gasklep huis naar EGR klep. Hopelijk is het reinigen van beide voldoende om de storingen op te lossen.
- Peter_Maathuis
- Moderator
Welkom terug!
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Welkom terug @IbisA2,
Culemborg is niet verweg, geef je gelijk op als geïnteresseerde voor de nieuwjaarsrit 14 of 15 januari.
Culemborg is niet verweg, geef je gelijk op als geïnteresseerde voor de nieuwjaarsrit 14 of 15 januari.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Joostbo
Zojuist lid geworden. Al het nodige informatie gehad en verwacht ook nog het nodige te vragen zo af en toe. En allicht kan ik ook tzt weer informatie delen hier 

Audi A2 - 2000 - 1.4 16V 75PK
- Peter_Maathuis
- Moderator

- paulusvana
Had het veel eerder moeten doen, heerlijke plek, vraagbaak boordevol goede info en tips en fijne community. Keep up the good spirit!
- Peter_Maathuis
- Moderator
Welkom bij de club!
Als je je adres doorgeeft via info@audi-a2.nl kan ik je de clubsticker toesturen.
Als je je adres doorgeeft via info@audi-a2.nl kan ik je de clubsticker toesturen.