Electrische ramen (comfortstand)
Je hebt gelijk dat het niet klopt. Op het eerste tandje van de schakelaar moet het raam ook al bewegen (zo lang je ingedrukt houdt). Of dat samenhangt met je andere klacht, weet ik niet. Misschien is bij jou, net als bij Johan, de schakelaar kapot. Je zou het moeten kunnen doormeten. Is het aan beide kanten? En de andere klacht ook? Dan ligt het vast niet (alleen) aan de schakelaar(s)...
hoi menno, dit klopt idd niet., je kan je raam kleine stukjes laten zakken met de schakelaar en in zijn geheel.
Hetzelfde kan met je sleutel, hou je het open knopje vast gaat je raam door, laat je hem los stopt ie op het punt waar jij hem los laat.
Dus ik denk je een storingkje aan je schakelaar of i.d hebt.
gr. rene
Hetzelfde kan met je sleutel, hou je het open knopje vast gaat je raam door, laat je hem los stopt ie op het punt waar jij hem los laat.
Dus ik denk je een storingkje aan je schakelaar of i.d hebt.
gr. rene
Hallo,
Mocht het aan het comfortsteuer apparaat of zoiets liggen, die zijn nogal prijzig.
Maar er is een Duitser die ze kan repareren, je stuurt dan je oude op en ontvangt een
gerepareerde, scheelt honderden euro's. Hij heet op het Engelse A2OC forum: LAU.
"Ze make mij de comfortsteuer niet LAU" (vrij naar Theo Maassen).
Groeten, Gompie
Mocht het aan het comfortsteuer apparaat of zoiets liggen, die zijn nogal prijzig.
Maar er is een Duitser die ze kan repareren, je stuurt dan je oude op en ontvangt een
gerepareerde, scheelt honderden euro's. Hij heet op het Engelse A2OC forum: LAU.
"Ze make mij de comfortsteuer niet LAU" (vrij naar Theo Maassen).
Groeten, Gompie
[quote="Gompie"]er is een Duitser die ze kan repareren, je stuurt dan je oude op en ontvangt een
gerepareerde, scheelt honderden euro's. Hij heet op het Engelse A2OC forum: LAU.[/quote]
En onder dezelfde naam Lau is hij actief op het Duitse A2-Freun.de forum
gerepareerde, scheelt honderden euro's. Hij heet op het Engelse A2OC forum: LAU.[/quote]
En onder dezelfde naam Lau is hij actief op het Duitse A2-Freun.de forum

Bij elec. raambedienings problemen altijd even dit proberen (= inleren):Raam geheel openen. Vervolgens de bedieningsknop id 'raam openen stand' 5 seconden ingedrukt houden.
Raam geheel sluiten. Vervolgens de bedieningsknop id 'raam sluiten stand' 5 seconden ingedrukt houden.
Raam geheel sluiten. Vervolgens de bedieningsknop id 'raam sluiten stand' 5 seconden ingedrukt houden.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Eekastar: ge-book-marked!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16