Eerst de remmen rondom weer gemonteerd, gesmeerd en geïnstalleerd. Ziet er weer prima uit zo. Rem schijven en blokken zijn wel oud maar amper gebruikt door het vele stilstaan. Dus heb vooral veel ontroest en schoongemaakt

Daarna de velgen goed gewassen nu ze er af zijn, ook de binnenkant. Die zien er nu ook weer fris wel. Wel wat beschadigingen hier en daar maar niet heel schokkend
Daarna de andere auto (Opel Insignia) ook even goed gewassen. In deze tijd van het jaar is de combinatie licht, door en tijd zeldzaam dus die ook gelijk aangepakt
Vervolgens het gasklephuis schoongemaakt. Prima klusje om zelf te doen. Is wel wat werk dus begrijp dat mensen dat niet zelf doen. Kostte mij 2 uur, en dat doe je niet zomaar preventief bij de garage. Gelijk paar nieuwe pakkingen er tussen. Maar mijn vermoeden klopte dat ze smerig waren, Dit zijn een van de smerige die ik ooit heb gezien :O even remmenreiniger er door was niet voldoende, allemaal aangekoekte zooi.

Nu weer mooi schoon, alles gemonteerd. Daarna op de computer aangesloten. Gasklephuis opnieuw gekalibreerd. Alles ok (tu)