Beste A2 rijders,
Ik ben Jack en ben techneut in hart en nieren. Ik sleutel al dik 40 jaar aan auto's. Heb ooit MTS motorvoertuigtechniek gestudeerd. Ik ben werkzaam in de vliegtuigtechniek. Zelf heb ik ook enkele oldtimers die ik zelf onderhoud en probeer te doorgronden. Mijn zoon heeft sinds een jaartje een A2 en is er helemaal blij mee. Ik probeer hem te helpen met onderhoud en reparatie en technische problemen.
Graag deel ik kennis met jullie en vind het leuk om de posts op dit forum te lezen.
Groet, Jack
hallo allemaal
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Welkom aan deze ervaren sleutelaar!
Denk dat er relatief veel A2 bezitters ook wel een oldtimer hebben of hadden, dus je zult je vast thuis voelen ;-)
(bij mij zijn dat oude luchtgekoelde vw's)
Denk dat er relatief veel A2 bezitters ook wel een oldtimer hebben of hadden, dus je zult je vast thuis voelen ;-)
(bij mij zijn dat oude luchtgekoelde vw's)
- LexAudi
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hey jack
Klein vraagje aan jou als techneut ik heb al n tijdje het motor management lampje branden veel al vervangen en gerepareerd maar hij blijft branden
Mijn garage kan m niet uitlezen omdat t te oud is
Zou jij mij eens advies kunnen geven of misschien eens uit kunnen uitlezen ?
Gr Lex
Klein vraagje aan jou als techneut ik heb al n tijdje het motor management lampje branden veel al vervangen en gerepareerd maar hij blijft branden
Gr Lex
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Welkom MBjack,
Leuk en goed om te lezen dat nog steeds liefhebbers zich aanmelden bij de Club en het forum.
Er is veel te lezen, dus je kunt je hart ophalen. Voor deze auto’s geldt nog dat diagnose en repareren boven vervangen gaat. Steeds
Minder specifiek a2 onderdelen worden beschikbaar dus dat is maar goed ook
Tot snel!
Leuk en goed om te lezen dat nog steeds liefhebbers zich aanmelden bij de Club en het forum.
Er is veel te lezen, dus je kunt je hart ophalen. Voor deze auto’s geldt nog dat diagnose en repareren boven vervangen gaat. Steeds
Minder specifiek a2 onderdelen worden beschikbaar dus dat is maar goed ook
Tot snel!
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Lex, dit is een voorstel topic. Ik stel voor dat je jouw vraag opnieuw post in een daarvoor bestemde forumonderdeel.LexAudi schreef: ↑16 dec 2023, 12:21Hey jack
Gr Lex
My two cents, is de gasklep en egr retour al gereinigd? Als de a2 gewoon goed rijdt en lampje blijft branden dan in veel gevallen is dat de oorzaak.
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped