Bpm
- aadjuh
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo, ben nieuw hier. Bedankt voor het toe laten. Allereerst de beste wensen. Ik heb een a2 gekocht in België, kan iemand mij vertellen wat er aan bpm kosten bij komt. En wat ik nog moet doen om er hier mee te kunnen rijden. Het is een a2 uit 2000. Benzine . Hoor graag een reactie van iemand, en zijn er leden in Zoetermeer die mij een beetje wegwijs kan maken.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hi @aadjuh ,
Eindelijk iemand uit Zoetermeer. Ik woon er ook, dus als je vragen hebt of gewoon A2 wilt kletsen, laat maar weten.
Grtz DED@2
Eindelijk iemand uit Zoetermeer. Ik woon er ook, dus als je vragen hebt of gewoon A2 wilt kletsen, laat maar weten.

Grtz DED@2
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Er komt niets meer bij, maar je moet - om dat aan de RDW straks te ‘bewijzen’ - wél aangifte doen bij de belastingdienst! (Link ff googlen) Pas daarna sturen ze je kenteken op. Ask me how I know…
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoe weet jij dit??
betutteling is zinloos; passie is Goud
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Er is er altijd eentje hè 
Zoiets heet een retorische vraag smarty pants

Zoiets heet een retorische vraag smarty pants

Misano rode CS FSI, eind 2003, (dood) panoramadak, alu trekhaak, PDC, verw. rode stoelbekleding, 16" velgen, facelift serviceklep, Pro-Boost ecu upgrade
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik stuurde voor een totaal ander merk & Formaat uit 1983 een berekening die totaal fout was.
nieuwwaarde & BPM genoteerd en dan als 18+ dus het berekende bedrag van €0,00 overgemaakt.
Ja, ze vragen om onzin en ik pakte van een nog wel bestaand merk de gegevens van duurste in 2024 gaat kosten aan BPM.
Ze willen papieren en krijgen die ook, ben ik nu werkgever voor onze Ambtenaren die ook weten dat bij oudere voertuigen voor 2005 er €0.00 binnen zal komen aan BPM.
Wel leuk als je nu mijn Tabbert Camper uit 1983 gaat opzoeken!
Ze maken alleen nog de Knaus & Weinberg en Tabbert is alleen nog de Luxe dure en erg goede Campers.
Kan nu er een aanhanger achter hangen voor A2 geschorst naar een Meeting mee te nemen, anders ben ik daar niet meer welkom!
nieuwwaarde & BPM genoteerd en dan als 18+ dus het berekende bedrag van €0,00 overgemaakt.
Ja, ze vragen om onzin en ik pakte van een nog wel bestaand merk de gegevens van duurste in 2024 gaat kosten aan BPM.
Ze willen papieren en krijgen die ook, ben ik nu werkgever voor onze Ambtenaren die ook weten dat bij oudere voertuigen voor 2005 er €0.00 binnen zal komen aan BPM.
Wel leuk als je nu mijn Tabbert Camper uit 1983 gaat opzoeken!
Ze maken alleen nog de Knaus & Weinberg en Tabbert is alleen nog de Luxe dure en erg goede Campers.
Kan nu er een aanhanger achter hangen voor A2 geschorst naar een Meeting mee te nemen, anders ben ik daar niet meer welkom!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...