Meeting 2015
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De nieuwjaarborrels zijn achter de rug, de planning voor de vakantie staat voor de deur en zo ook een eventuele datum voor een A2 treffen in 2015.
Heeft er iemand ideeën of wellicht zelfs de intentie om dit jaar de meeting te organiseren ? Wellicht kunnen we via dit topic brainstormen over het vervolg van de geweldige meeting van vorig jaar. Wie bijt de spits af ???
Heeft er iemand ideeën of wellicht zelfs de intentie om dit jaar de meeting te organiseren ? Wellicht kunnen we via dit topic brainstormen over het vervolg van de geweldige meeting van vorig jaar. Wie bijt de spits af ???
- Sturdygurdy
Het lijkt mij erg leuk om weer samen te komen.
Ik ga er in ieder geval eens goed over nadenken of en waar ik de meeting zou willen organiseren.
Mocht er iemand al een volledig uitgewerkt plan hebben dan schuif die vage van mij weer een jaartje in de ijskast.
Ik ga er in ieder geval eens goed over nadenken of en waar ik de meeting zou willen organiseren.
Mocht er iemand al een volledig uitgewerkt plan hebben dan schuif die vage van mij weer een jaartje in de ijskast.
Ben benieuwd wat je ingedachten heb en waarHet lijkt mij erg leuk om weer samen te komen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@jos_br: gaaf en voor velen vast interessant om in jouw keuken een kijkje te mogen nemen! Tevens een mooi gebied voor een eventuele toertocht. Vorig jaar is er ook gesleuteld (montage Koni schokdempers en kleine klusjes), misschien is het interessant om vanuit jouw vakgebied een auto van forumlid onder handen te nemen.
Ik ben voor! :-bd
(Al is het maar om te voorkomen dat we de mannen uit het Noorden weer een eind moeten laten rijden ;-) )
Ik ben voor! :-bd
(Al is het maar om te voorkomen dat we de mannen uit het Noorden weer een eind moeten laten rijden ;-) )
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Jos TOP.
Ik ben van de partij!
Pocoloco had het vorige keer erg goed geregeld. We kwamen niks te kort en de loctie was ook top, maar voor mij best ver weg.
Dieverbrug is bijna naast de deur.
Ik ben van de partij!
Pocoloco had het vorige keer erg goed geregeld. We kwamen niks te kort en de loctie was ook top, maar voor mij best ver weg.
Dieverbrug is bijna naast de deur.